<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d35585353\x26blogName\x3ds%C3%B6ylemedi+demeyin,+%C3%A7izerim+:)\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://cizerim.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cizerim.blogspot.com/\x26vt\x3d-3367878830323077773', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
bujene

ms. lama çorbasever :)

Çarşamba, Şubat 27, 2008


Bayan Lama Çorbasever, dumanı üstünde tüten çorbasını yudumlamaktadır. Çiçekli şapkasıyla çok da şıktır.... :))
Lama'nın, taze annemizin mart ayında etkinliği var, logosunu da ben çizdim görüldüğü gibi ;) Hepinizi bu hem kolay, hem lezzetli hem de faydalı etkinliğe bekliyorum....

Etiketler: ,

  1. Blogger LaMa said:

    Biliyorum biliyorum, Zeynep'in hatirina ;) Her ne icin olursa olsun cok sevincliyim, su raftingcileri alt ettigime:P
    Ellerine saglik Bujiciim, yine dokturdun, cicekli sapkam da gercekten haftanin şıki olmaya aday;)

  1. Blogger NiNo said:

    bu kadar mi guzel olur masallahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ellerinizeeeeeeeeeeee

  1. Blogger sevdamavisi said:

    Bujeneciğim,
    her gün sayfanı ziyaret ettim bıkmadan yeni bir yazı var mı diye çok şükür kavuşturana. yoğunsun sanırım ama biz seni özlüyoruz. çizimlerini de. sevgiler

  1. Anonymous Adsız said:

    Ilk lamanin sayfasinda gordum cok guzel olmus.hep cizsenize boyle guzel seyler gozumuz gonlumuz acilsin.

  1. Blogger Serra said:

    hmmm, sicak bi corba oLsa onumde $uan o kadar ii geLirdi ki $u sanciLi haLime.. ;(

    ~Serra

  1. Blogger LaMa said:

    nerdesin buciiim? meraktayim bak!

  1. Blogger life said:

    bujenecim

    nerlerdesin

    neden sesin soluğun çıkmıyor

    ses ver biraz.........

  1. Anonymous Adsız said:

    ne kadar güzel çizimlerin var hayran kaldım benide çizz

    sevgilerr

  1. Blogger Rakunt ideas said:

    Merhaba çizimlerinizi büyük bir zevkle takip ediyorum.Kaleminize emeğinize sağlık.

    Size birşey sormak istiyordum.Benim de ağustos etkinliğine ev sahipliği yapıyorum.Acaba logo için yardımcı olurmusunuz?

  1. Blogger banu kırmızıgül said:

    çok basarılı ellerinize sağlık sevgiler..

  1. Blogger munevver said:

    Bujene,

    Şimdi Lama'dan öğrendim mutlu haberi. Seni ve eşini tebrik ediyor, "Minik"'e sağlıklı, mutlu bir yaşam diliyorum. Yavrunuz yüzünüzü hep güldürsün.

  1. Blogger NiNo said:

    sevgili lamamin sevgili arkidisi hayirli olsun anneligin Rabbim ebeden mutlu etsin evladinizla

yorum yaz


Free Hit Counter