<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d35585353\x26blogName\x3ds%C3%B6ylemedi+demeyin,+%C3%A7izerim+:)\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://cizerim.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cizerim.blogspot.com/\x26vt\x3d7045545790973274420', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
bujene

çılgın raftingçiler :P

Cuma, Temmuz 27, 2007

Epeydir yoktum biliyorum :) Malatya'dan döndük sonunda. Dönmeden önce de 1 haftalık güzel bir doğu turu yaptık :) Doğu turumuzda Elazığ, Diyarbakır, Mardin, Urfa, Nemrut Dağı ve Darende (Malatya'nın ilçesi) güzergahı vardı. Tüm detayları anlatıp da sizi sıkmak istemiyorum (diğer fotoğrafları sokak süpürgesi'nde paylaşacağım.). O yüzden sadece Darende'de yaptığımız raftingi anlatacağım. Gezimiz gayet güzel geçti ama en eğlencelisi de bu rafting oldu :)) Daha önce başka bir yere yazdığım rafting maceramızı anlatan yazıyı aynen kopyalayacağım (üşendim de tekrar yazmaya :P)

Fotojenik aile (Ayşelere taktığımız lakap, her yerde durup fotoğraf çekildikleri için) ve hijyenik aile'nin (onların bize taktığı lakap, temizliğe çok dikkat ettiğimiz için gerçi Hasan sayesinde hijyenikliğimiz kalmadı ) son macerası Darende'de rafting olayı oldu. Aslında hepimizin en eğlendiği ve en çok aklına kazındığı anıydı rafting hala biraraya geldiğimizde raftingi anlatır ve tekrar tekrar güleriz.
Aslında bizim fotojenik aile, k.babamın doldurmasıyla rafting hayaliyle Malatya'ya gelmişler. İlk gün Darende'ye geldiğimizde, raftingle ilgili pek çok yerde afiş asılıydı. O afişlerden birini aldık ve günlerce gezi boyunca yanımızda dolaştırdık. Ha bir de Ayşe'nin tavus kuşu tüyü var Gündüzbey'de kahvaltı yaptığımız yerden aldığı. O da hem tüm gezi boyunca yanımızda dolaştı, hem de en büyük ihtimamı tüye gösterdik birşey olmasın diye :) sonuçta sağ salim tüy İstanbul'a geldi ve şu an Ayşe'nin evini süslüyor :) Neyse rafting afişi de aynı şekilde Urfa'ya kadar yanımıza aldık. Urfa'da öğretmenevinde bıraktık, yeter bu kadar gezdirdiğimiz diye :P Darende'de nasıl olsa yüzlercesi vardı.
Darende'ye gittik. Zaten pazar günüydü ve rafting otobüsünde insanlar vardı. Hiç afişe bile gerek olmadan görevliyle konuştuk. Ve heyecanla bizden önceki grubun raftingden dönmesini bekledik. Bu heyecan tabi herkesin çenesine vurdu, ortamda onlarca espri patlıyordu biz sanıyoruz ki Discovery Channel'daki gibi azgın nehirlerde rafting yapacağız :) Nerdeee. 5-6 km. kadar otobüsle içlere doğru gittik, daracık yollardan geçtik. Tohma çayı'nın kenarında durduk. Can yeleği, kasklarımızı giydik. Bir yandan da rehberin talimatlarını dinliyoruz. Sonra atladık çaya, ama ilk başlangıcımız ters oldu, döne döne gittik :) Bu arada normalde 6 derece en yükseğiymiş raftingin, Türkiye'de varmış 6 derecelik yer, Tohma Çayı'ysa 2 dereceymiş. Yani bizim gibi çömezler için :) Önce ben öndeydim ama sonra eşim benim gücümün yetersiz kaldığı düşüncesiyle kendi öne geçti, ben ortada kaldım. Bu sefer de eşim, konuşmaktan kürek çekmedi :) hatta rafting yerine manzara seyredecekmiş :)) Ben bir yandan eşimin boşluğunu doldurmaya çalışıyorum, talimatlara uymaya çalışıyorum. Bir yandan Hasan'ın sabotelerine karşı koymaya :)) Sol taraftaki üçlü içinde yine de en işe yarayan bendim sanırım. Zaten sağ tarafta en önde oturan Arif abi yüzünden bot sürekli döndü durdu :) Sağ tarafta kürek çeken güçlü biri olunca sol taraf pasif kaldı. Ayşe sürekli gülmelerdeydi, gülmekten kürek çekemedi :) Rehber de Hasan'la uğraşmaktan talimatları söyleyemedi. Neyse böyle böyle ortaya kadar geldik. İsteyen olursa orada durup suya giriyorlarmış. Ben hariç herkes suya atladı. Ben ıslanmayacaktım güya. Kuru çıkacaktım çaydan :P Herkes bi posta yüzdü, çıktılar, tekrar bota atladık. Tam rehber, "Şurada çınarlık var, orada dikkat edin. Çünkü..." Diyemeden kendimi serin sularda buldum :)) bottan düştüm. Üstelik rehbere göre bir ilki başarmışım. Islanmayacaktım ben güya. Görev adamı gibi rehberin dediğini uyguluyorum "Suya düşerseniz, sırt üstü yatın, sizi kurtarmamızı bekleyin." demişti. Bir yandan sürükleniyoruz, ben botun yanında sürüklene sürüklene gidiyorum. Sonunda beni birşey olmadan bota çektiler, çekmez olaydılar :) biri kürekle burnuma vurdu, biri kaskla kafama :)) neye uğradığımı şaşırdım kurtarılınca... Eşimin dediğine göre diz boyu suya düşmüşüm ve orada beklemişim :) Ne kadar doğru bilmiyorum. Bu arada Ayşe de dikkat edilmesi gerekilen çınar dallarına kafasını çarpıyordu... Yani sonuç itibariyle epey eğlenceli bir rafting oldu. Rafting yaparken foto çekilememiştik, hem bugünün eğlencesinden dolayı, hem de foto çekilemediğimiz için bugünün bir karikatürünü çizdim hatıra niyetine :)
Karikatürde,
Discovery adamı : Arif abi
Bayan fotojenik : Ayşe
Bayan hijyenik : ben
Talihsiz rehber : rehber
Aşağı çamurlu : Hasan
Yukarı çamurlu : eşim
:)

  1. Blogger sammy said:

    Bujene,
    bloguna dönmene çok sevindim. Çok eğlenceli bir macerayı yine çok hoş çizgilerle bize anlatıp, görsellemişsin.Ellerine sağlık. Devamını bekliyoruz efem:)

  1. Blogger Berceste said:

    Heh sen de hijyenikgillerdensin ben gibi demek ki :P Geçmiş olsun. Çok eğlenceli geçmişe benziyor. Fotoğrafları bekleyeceğim ;-)

  1. Blogger sevdamavisi said:

    Bujene,
    nerelerdeydin canım özledik seni ve çizimlerini. rafting yapmayı hep istiyorum da henüz deneyemedim çok eğlencelidir eminim. ne güzel böyle bir şansın olmuş. sevgiler

  1. Blogger Pembeli'nin Mutfağı said:

    Bujenecim merhabaaa:) çizim harika olmuş her zamanki gibi.. Bu arada eski adresimi iptal ettim ve blogspottan yeni adres aldım beni linklerine ekler misin?

  1. Blogger Açalya said:

    Bujene, ozlettin kendini, hosgeldin! Cizime bayildim...ne guzel macera yasamissiniz. Hep rafting yapmak istemisimdir, hic nasip olmadi...bir de ben korkarim oyle bota su yilani falan girer aman diyeyim... :)

  1. Blogger bujene said:

    sammy, çok teşekkür ederim :) şu aralar yeni bir işe başladım. blogla ilgili pek fazla çizim yapamayabilirim. ama yine de paylaşmaya çalışacağım ;)

    berceste, adım hijyenik, eşimden dolayı :P yoksa ben çok da titiz bir insan değilim :)evet eğlenceliydi. fotoları da yollayacaktım değil mi :) unuttum. onları da paylaşmalıyım hemen.

    sevdamavisi, malatya'dan döndüm, istanbul'a geldim. aslında 1 ay oldu ama ben blogger tembeliyim sanırım. çok geç güncelliyorum, kusuruma bakmayın :) teşekkür ederim çok, rafting'i de mutlaka denemelisin, çok eğlenceli ;)sevgiler sana da.

    pembeli, merhaba... teşekkür ederim çok :) tabi yeni adresini eklerim. sevgiler...

    açalya, hoşbuldum, teşekkür ederim :) evet hoş bir maceraydı, güzel bir anı oldu bizim için. rafting çok eğlenceli tavsiye ederim :) su yılanı hiç olmadı ama bir farenin karşıya yüzerek geçtiğini gördük :))) çok şirindi.

  1. Blogger LaMa said:

    KMO ortak ;)

  1. Blogger cafe gusto said:

    Sevgili Bujene
    Bu ayın Ye#26 etkinliğine ev sahipliği yapacağım ama bu konuda çok acemiyim.Bana logo konusunda yardımcı olabilir misiniz?Bu ayın etkinliğini "aperatifler ve mezeler"i seçtim.Üstelik ayın 20 si oldu hala logom yok.Bana serpilcelikkaya@hotmail.com san ulaşabilirsiniz.

  1. Blogger Serra yiLmaz said:

    cok tatLisiniz ya, harika cizmi$sin yine. ma$allah

    ~Serra

  1. Blogger GULENAY said:

    Sende hosgelmissin bende:)

  1. Blogger ---OPTiO--- said:

    bujim , epeydir görüsemedik...süper cizmissin yine canim yaa...ellerine saglik :) bayan hijyenik :D hahah..öptüm kocaman

  1. Anonymous Yükselenbaşak said:

    Bayan hijyenikle o köşedeki fareye bayıldım =))) Ayşe ile rehbere pek yazık olmuş ama kıyamadan geçemeyeceğim =))

  1. Blogger Tabakta Lezzetler... said:

    Senin ve ailenin damağını ve çevrenizi tatlandıran mutlu bir bayram diliyorum.
    Sevgiler…

  1. Blogger ^-^ yüKSeLeNbaŞaK ^-^ said:

    ÖZLEDİYSEN GİT BUL,

    KIRDIYSAN AF DİLE,

    KIRILDIYSAN AFFET,

    SEVİYORSAN SÖYLE

    ÇÜNKÜ;

    BUGÜN BAYRAM...

    "RAMAZAN" Bayramınıız Kutlu Olsun =)

    http://ykslnbsk.blogspot.com/

  1. Blogger LaMa said:

    degisik sekillerde dogumgununu kutladim, bir de burdan kutlayayim ;)
    DKO ;)

  1. Blogger BETÜL said:

    merhabalar sayfanızı sık sık ziyaret ediyorum çizimlerinizi çok beğeniyorum daha sık güncellemeniz dileği ile sevgiler........

  1. Blogger cezo said:

    bujene merhaba ya sizin darendede yaşadığınız maceralara bayıldım kırıldım gülmekten.:)bir darendeli olarak çok özledim havasını suyunu ah ah

    bebek.comun sevgili modum.
    sizde ne cevherler varmış maşallah .

  1. Anonymous Yurtdışı Eğitim said:

    selam arkadaşlar bende bloglarınızı severek koyorum aranıza yeni katıldımm

  1. Blogger evren said:

    Blogunuz da çizimleriniz de çok güzel.Emeğinize sağlık.
    İzmir'den sevgiler.

  1. Blogger ---OPTiO--- said:

    bujim...blog adresim degisti...epeydirde görüsmeyince veremedim sana..

    http://optionun-ruhu.blogspot.com

    optio-optio da duruyo :))

    öptüm canimm

  1. Anonymous Adsız said:

    чтобы добавлять свои статьи, обязательно ли регистрироватся?

  1. Anonymous murat said:

    guzel site olmus afferim size

yorum yaz


Free Hit Counter