<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d35585353\x26blogName\x3ds%C3%B6ylemedi+demeyin,+%C3%A7izerim+:)\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://cizerim.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cizerim.blogspot.com/\x26vt\x3d-3367878830323077773', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
bujene

yeni template ve ben kimim :)

Pazar, Ocak 28, 2007

Uzun bir uğraş sonucunda template'imi bitirdim ve yeni görüntüme kavuştum. Bu arada belirteyim bu template'le uğraşırken neredeyse internet sitesi kurabilecek html bilgisine sahip oldum :P Epey uğraştırıcı, zor ve bir o kadar da keyifli bir işmiş :) İnşallah yeni görüntümü beğenirsiniz...

Yaklaşık 5 gün önce tatlı arkadaşım optio'm beni sobelemiş ve bugün de sevgili gülenay beni mimlemiş. Gülenay senin gibi hem mimlendim hem de sobelendim :) Evet bloglar arasında dolaşan oyunlardan biri bu. Birkaç maddeyle kendimizi tanıtıyoruz... Başlayalım bakalım :

- En bilinen özelliğimden ve kendim de en övündüğüm(!) özelliğimden başlayayım :P Ben tembelim... Özellikle ev işlerini yapmayı hiç sevmem, mesela bulaşık çok zor gelir bana, ama eli mahkum hepsini yaparım. Yemek yapmayı severim ama sonunda o bulaşığı olmasa. Sanırım bu yüzden yemek yapmaktan soğudum. Bir de her ev işi yapmadan önce bunalıma girerim :)) ağlaya zırlaya yaparım :P Ama yaptıktan sonra da tertemiz, mis gibi olunca ev öyle bir rahatlarım ki :) İşte ben böyleyim...

- Ağlamayı çok severim :P Öyle ki geçende restoran'da yemek yerken bile ağladım :)) N'apayım çok acıklı bir müzik çalıyordu... Gözlerim hemen doluverir, reklamlarda bile ağlarım :)) Eşimle bu yüzden çok tartışırız... Ama n'apayım, gözyaşlarım gözümün ucunda duruyor, çıkmak istiyorlar, bırakmasam olmaz di mi :)

- Uzun ve güzel yazılar yazmayı hiç beceremem, üstelik Türk dili ve edebiyatı bölümünde okudum :P Gerçi ite kaka 6 senede bitirdim :) Sanırım olan yetenek kırıntım da bu sayede yok oldu :)) Herkes kütüphaneden edebi kitaplar alırken ben karikatür kitapları alırdım :) Eski Osmanlı sanatlarını, özellikle hat sanatını çok severim. Bir ara kursuna bile gittim ama şimdi maalesef gidemiyorum :(

- Arkadaş ilişkilerindeyse ilk zamanlar soğuk dururum, öyle diyorlar onların yalancısıyım :P Sonraları ortamı tanıdıkça ısınıveririm, ortamın ayrılmaz bir parçası olurum :)

- Bir de, bir de... Söylemedi demeyin, çizerim :))

Benden bu kadar... Kendini tanıtmak çok zor bir işmiş, bu oyundan çıkardığım anafikir bu oldu :) gelelim sobeleyeceğim üç arkadaşıma; Acalya, Pembeli ve Münevver'i sobeliyorum. Hadi bakalım, kolay gelsin ;)

Etiketler: ,

  1. Blogger ---OPTiO--- said:

    varyaaaaa...bayildim template eee..bayildim resmen....canim benim....ben dedim sana bi blogger ci ol kimbilir neler yaparsin diye.....
    off off resmen yeteneksin yaniii...bende isterim dicem ..sende bana yeter diceksin..ama napim :)))) süper olmus.......ahh be canimmm..süpersinnn....


    oyy tembelim benim....kiyamam ben sana...ben de tembelim biliyosun..sevmem is yapmayi...hep uyusam keske :)).....ama bulasik yikamayi severim bak....ben cözümü buldum sanirm...sen yemek yap..ben bulasiklari yikiiym...tozu sen al..evi süpürüp silmek benim olsun.....sonracima.......gömlekleri ben ütüliyim..gerisini sen :))))) hihihiih..cokuyanik gördüm kendimi simdi bu ütü konusunda.....

    ama öyle herseye aglama bitanem sen ya...kiyamam ben sana....

    soguk degilsin bi kere...yani en azindan bana soguk degildin hic..belkide ben cok simarik oldugum icin :)) hihiih..olabilebilirmi ki :))

    birr de bir deee ...süper ciziyosun...yaa bitiyorumm..bitiyorumm...yetenek timsali insan...canim arkadasim..

    bi dee ben seni cokkk ama coooooooookkkkkkkkk seviyorum.....bitanemsinn bitanemmmmmm............

  1. Blogger LaMa said:

    Oleyyy!!!!
    Ilk yorum benden mi yoksa!
    ruyalarima bile giren template sonunda hazir...
    Gule gule kullan :)
    hep beraber:D

  1. Blogger ---OPTiO--- said:

    ilk yorum benim oldu Lama

    üzgünüm :)))

  1. Blogger LaMa said:

    Optio'dan hizli olmam mumkun degil:)
    Ben yine de nefes almaksizin yorumu yazmistim, 4 dakika farkla kacirmisim.
    Simdi asil yoruma gecelim :D

    Bence de soguk degilsin hatta cok cicisin ama biras inatcisin :D Ikibin Lama puanin oldugunu kabullenmiyorsun bir turlu:D

    Biliyor musun reklamlari izlerken aglayan tek kisi benim sanardim:) Yasasin Bujene de var ,yalniz degilim!

    Ciz sekerim ciz tam gaz devam, bize uyar:)
    Sevgilerrrrrr

  1. Blogger Unknown said:

    Template cok guze kesinlikle.Ehh nede olsa cizeri belli:)

    Bak ne guzel oldu bu oyun biraz daha iceriden tanima sansi oluyor.Bu arada bende utuden nefret ederim..Bouyyhkkk...

    Hadi kalsaglicakla Bujenecim...

  1. Blogger ---OPTiO--- said:

    hihihi lama :))) ahh ben bujime ilk yazmasam ciddi aglardim heralde :))
    yaa ikinizde aglamayin reklamlarda ....olmass olmass.....

  1. Blogger vildan said:

    bucen süper olmuş. öğlen gibi baktım yoktu. pek beğendim, ellerine sağlık :)

  1. Anonymous Adsız said:

    Ya bak ya! Yine benden once yorum yazmis! Bu sefer bir dakika fark:P Optio azmettim seni gecicem :D

    Aglamak guzeldir bence:) Gozyaslari cildi besler haha:P
    Sahsen aglayinca insan oldugumu hissedip sukrediyorum "hala insanim ve kalbim var!"

    Tabi Allah hepimizi aglatacak kotu seylerden uzak tutsun ...

    Bujene sana da bir selam veriim ,ayip olmasin senin mekanin ne de olsa .Biz istila ettik gibi oldu:P Senin yazindan uzun yazmisiz hehe;)
    Sevgiler

  1. Anonymous Adsız said:

    template harika kedili hem de bayıldım seni tanımak da güzeldi...Gözyaşları konusunda benziyoruz...o kadar ki akşam buzda dans yarışmasında şu mankenin ağlamasına bile ağladım:))) kendime geldiğimde nooluyor bana falan olsam da ben de böyleyim

  1. Blogger Serra said:

    tempLate`in hayirLi oLsun.. eLLerine sagLiiik. :)
    normaLde surekLi kontroL ediodum Siteni yeniLedin mi die ama iki arada bi derede gunceLLemi$sin, ben de kacirmi$im. ;p
    Ben de cok suLugozum.. her an agLama potansiyeLi oLan biriyim, ortam farketmez yani. :)
    tembeLim de mutfak konuSunda. Sen en azindan yemek yapmai seviosun, ben de o biLe yok! ;p
    ho$cakaL $imdiLik..

    ~Serra

  1. Blogger Nukhet said:

    bayildim bayildim bayildim

    Gercekten rengiyle cizgisiyle oylesine sevimli olmus ki. Elinize saglik. Sevgiler

  1. Anonymous Adsız said:

    harika olmuş burasıııı bayıldım yeni haline güle güle kullan canım uğraştığına değmiş doğrusu sevgilerimle

  1. Anonymous Adsız said:

    yeni template süper olmuş :)

    Göktürkün sözleri: anne bat tedi boyadııııııı bat..

    duvara çizmek yasakkkkk :)

  1. Blogger DRNEFES said:

    selamlar..optio vasıtasıyla sizi tanıdım..dostumun dostu bnm de dostumdur..ben de brazdan kendimi anlatıcam blogumda sizi boyle tanımak ii oldu...

  1. Anonymous Adsız said:

    Merhaba Bujenecim:) öncelikle template çok güzel olmuş, emeğine sağlık.

    Mim olarak beni seçtiğin için teşekkür ediyorum. Cevaplar blogumda :) Bak bak şaşıracaksın :)

  1. Blogger Damak Tadı said:

    Uamrım yazdıklarım çıkmıştır tatlım.

  1. Blogger Zehra said:

    çook güzel olmuş yeni blog :) güle güle kullanın :))

  1. Blogger KIKI'S DESIGN said:

    Çok matrak olmuş:)))güle güle kullan bayıldımmm:)

  1. Blogger ---OPTiO--- said:

    hihihi Lamacim napim :))) amin kötü seyler icin aglamayinda aman aman ...hehe..bende bujime selam verim evet :))
    bujimm canimin ici...kendi blogum gibi kullaniyorum yine sayfani...sorry sorry yani :))
    serra yi , menapoz ablayi , zehrami , fz yi , vildanimi seni ..hepinizi cok öpüyorum bujimm.....yaa ben bugünb her zamanki gibi cok bucuk tam bucuk catlagim :)) idare et olar mi kuzum..ööptüm bujimm...muckssss

  1. Blogger LaMa said:

    beni opmek yok muuuuuuuuu :'(
    :D

  1. Blogger bujene said:

    optiom çok teşekkür ederim beğenmene çok ama çok sevindim :)) evet ben yemek yapim sen bulaşıkları yıka :) ikimiz iyi tamamlıycaz birbirimizi baksana ;) valla ağlama konusunda söz veremem, çok fazla sulu gözlüyüm. şurda ağla deseler ağlarım sanırım :P hehehe valla burası daha farklı. sizlere hemen ısındım :) gerçek hayatta belki de tanımak için bilmiyorum soğuk duruyorum insanlara nedense :) çok teşekkür ederim tatlı arkadaşım tüm güzel sözlerine :)

    lamalama :) kaçırdın yaf 4 dk.yla :) evet artık bitirdim, dedim koyayım insanları meraktan çatlatmayim fazla :)) evet bak o özelliğimi de yazmamışım inatçılığım çoktur :P demek sen de reklamlara ağlıyorsun :)) ya aynen benden bir örnek daha yoktur diyordum, meğerse varmış ;) sevgiler sana da çok...

    gülenay, değil mi birbirimizi tanımak için ne güzel fırsat şu oyunlar :) ütüyü ben çok severim biliyor musun, yani durduk yerde seviyorum diye ütü yapmam :P ama ev işlerinde en zevkle yaptığım ütüdür. hatta evlenmeden önce teyzemle iş paylaşırdık, o ütüden nefret ederdi bulaşıkları yıkardı, ben de tam tersi bulaşıktan nefret ederdim ütü yapardım :)
    tüm güzel sözlerin için çok teşekkürler ;) sevgiler...

    vildan, çok teşekkür ederim, kızları ve seni çok çok öperim ;)

    lamalama, a.selam :)) olsun sizin benim mekan mı var :) hepimizin mekanı... de mi ağlamak güzel şeydir. ağladıktan sonra acayip rahatlamış hissediyorum kendimi, hele bir de hıçkıra hıçkıra olunca :) gözler davul gibi şişiyor gerçi o ayrı konu :P

    fz, çok teşekkür ederim :) beğenmene sevindim. sanırım kadınların çoğunun ortak özelliği, hepimiz çok duygusalız :) boşver ağla bu şekilde rahatlıyor insan ;)

    serra yılmaz, çok teşekkür ederim :) ben böyleyim günlerce tembellik yaparım güncellemem sonra da sessiz sedasız güncellerim :P bu arada huylarımız da birbirine benziyormuş :) mutfak konusunu sorma, evlenmeden önce hayatta girmezdim mutfağa. annem "bir gün de sen yapsan şu yemeği, evlenince ne yapacaksın" derdi. ben de "nasıl olsa öğrenirim daha çoook var" derdim :)) sofra toplamak ve kaldırmak haricinde pek uğramazdım yani ;)

  1. Blogger bujene said:

    nukhet, beğenmene çok sevindim, çok çok teşekkür ederim :) sevgiler...

    kirazdalı, çok teşekkür ederim güzel sözlerine :) evet epey uğraştırdı ama değdi doğrusu bence de :) sevgilerle...

    çerkes kızı ben yerim o göktürk'ü, yarım yarım konuşan dillerini :) benim için öp annesi, di mi duvara çizmek yasak :)) ayrıca template'i beğenmene de çok sevindim. sevgilerle...

    menapoz abla, çok teşekkür ederim :) uğramanıza sevindim, her zaman beklerim ;) sevgilerle...

    pembeli, baktım ve kimleri gördüm kimleri :)) rica ederim bu arada. template'i beğenmene de sevindim, sevgilerimle...

    damak tadı, merhabalar bu yorumundan önce yorum mu yazmıştın? sanırım çıkmamış, blogger'dan da baktım, gelmemiş. istersen bir daha dene ;) ama bu msjın çıktı. sevgiler :)

    zehra, çok teşekkür ederim ;) beğenmene sevindim, sevgilerle...

    kiki's design, çok teşekkür ederim, beğenmene çok çok sevindim, sevgilerimle ;)

    optiom, a.selam :)) de mi kötü şeylere olmasın da gözyaşlarımız :) olsun canım, tabi kullanabilirsin ;) oy tatlı kaçığım benim :) ben de seni öperim çok :) sevgilerimi de gönderirim ayrıca :)

    lama gel ben öpim seni :P hehehee :))

  1. Blogger LaMa said:

    Ben Optio'ya sormustum opmicen mi beni diye :)sen opersin bilirim :P
    Bir de bu hungur hungur agama goz- yuz sisme konusunda. bir anim var nacizane:P
    Birgun reklamlardan!!!! olacak sanirim boole icli icli aglamisim yuzumun anatomisi degismis, Bay Lama beni tezkin etmek ister ve ben derim ki "Olmaz gelme yanima, cok cirkin gorunuyorum :P"

    Sozun ozu: Kadinlar cicektir ve cicekler su ister....

  1. Anonymous Adsız said:

    Aaaaaaaaaaaaaaa sayfan harika Optiocum balım peteğim söylemiş bende hemen ziyarete geldim :)

    Ellerine sağlık çooooooooook güzel!!! Bayıldım.

  1. Anonymous Adsız said:

    Sitenizi çook sevdim. Templateniz de çok hoş olmuş...

    Kocaman sevgilerimi yolluyorum ...

  1. Blogger ---OPTiO--- said:

    Lamacim senide öptüm tabii ki..hemde kocaman cokk...

    bujimm...gercek hayattada tanistikya gam yemem zaten..ama bi dahaki sefer sahilde bulusucaz..kapali mekan olmasin olar mi..aa o gün söylemeyi unutmustum..carousel e ilk kez o gün giittim :D hihihi...yeyim seni bitanem benimm...bi dahakine ben nargile icicem söylee acik havada bogaza karsi :)) canim benim yaaa..ahh keske yeniden bulussak...insallah yeniden nasib olur...kocaman öpüyorum..bak duygulandim simdi ya...aglicam simdii....hadi kacim ben ..yoksa burayi sel götürcek :) muck canim menimm....

  1. Anonymous Adsız said:

    süper bişi olmuşş template in uğraştığına çok çok değmiş yani.. :)

  1. Blogger Kübra said:

    merhaba bujene..
    siten çok güzel.. ilk gelişim değildi, ama ilk kez yorum yazıyorum..inşallah son yorumum da olmayacak.. yüreğine sağlık..
    sevgilerimle..

  1. Blogger nilay said:

    Sevgili Bujene :)
    template harika olmuş...uğraşırken darallar geliyor insana ama uğraştıkça da uğraşası geliyor değil mi :)) bende blogumu hazırlarken acemilikle saatler geçirmiştim pc kaşısında ilk zamanlar...öyle süper bişey olmadı ama...benim gibi bir amatör için bu bile büyük başarıydı :)sen oldukça iyisin...güle güle kullan

    Bu arada bende yer silmekten nefret ederim :) tembellik güzeldir canııııııım

    sevgiler

  1. Blogger sammy said:

    Bujenecim;
    blogunun yeni halini çok beğendim. Gerçi ben eskisini de seviyordum. Özellikle üst resimdeki yalnız başına düşünen zarif kızı.
    Ellerine sağlık, güle güle kullan arkadaşım:))

  1. Anonymous Adsız said:

    çok güzel olmuş çokkk beğendim :) bir değil bir çok defa baktım ama nazar etmedim :) maşaAlllah dedim :)

    Eline sağlık....

    Seni birazda olsa tanımak güzeldi...

    Selam ve sevgilerimle :)

  1. Blogger bujene said:

    lama, o yüz göz şişme hadisesi kötü gerçekten...

    çilekli pasta, çok teşekkür ederim beğenmene sevindim :) her zaman beklerim...

    zerrin - misss, çok teşekkürler güzel sözlerine, sevgiler sana da :)

    optio, tamamdır bir dahakine inşallah şöyle boğaza karşı bir yerde buluşalım :) püfür püfür rüzgar essin iki yanımızdan, ama nargile içmeeeee :P yazık ciğerlerine ;) inşallah buluşuruz tekrar :) ben de öperim seni...

    pinkmoon, çok teşekkür ederim ;) beğenmene sevindim...

    kubi$ çok teşekkür ederim güzel sözlerine :) her zaman beklerim ;) sevgilerimle...

    nilay evet aynen öyle oldu bana da, bir problem vardı template'te nerdeyse ağlayacaktım çözemediğim için :) sonunda o şekilde kaydetmeye karar verdim, baktım ki kaydedince hiçbir problem kalmamış, sevindim haliyle :)) çok teşekkür ederim bu arada, beğenmene sevindim...
    herkesin nefret ettiği bir ev işi var galiba, ama ben hepsinden nefret ediyorum o ayrı konu :P dediğin gibi tembellik çook güzeldir :)) sevgiler...

    sammy, seni buralarda gördüğüme çok sevindim :) güzel sözlerin için de çok teşekkür ederim, sevgiler...

    serinmavi, çok teşekkür ederim, beğenmene sevindim :) sana da sevgiler...

  1. Anonymous Adsız said:

    Vo hoooo, cehre aydinlanmis, gulmus, pisiler gelmis, cizmis yaaa! Ellerine saglik! Bugune kadar severek okudugum bloggerlar kendilerini anlattiklarinda hep kendimden parcalar buldum nedense. Ozellikle de su ev isi yapma meselesi :P Sen bir de icten ve naziksin, mutevazisin Bujene'cigim...

  1. Blogger Behiye said:

    Çok şeker olmuş Bujene, ellerine sağlık. İnsanın içini açan,renkli, sevgi dolu bir template...Sevgiler.

  1. Blogger bujene said:

    berceste, pisicikler sardı blogumu :P çok seviyorum kedileri çok şirinler :)
    aah ah ev işi evet, adamakıllı bir robot geliştirseler keşke, aynı zamanda yemek yapıp bulaşık da yıkayabilen, ilk müşterileri ben olurum sanırım :)) bu arada tüm güzel sözlerine çok teşekkür ederim :)

    behiye, böyle güzel hisler oluşturabildiysem ne mutlu :) ben diğer template'imi de seviyordum ama çok karanlık geliyordu bana, sanki böyle biraz daha bana uydu ;) teşekkürler çok, sevgiler...

  1. Anonymous Adsız said:

    Kedi var ya..Bittim ben bu template e..Ben de çizerim kedilerimi :p ama sığmazlar ..çok kalabalıklar çoook :p (yanlış anlaşılmasın çizemiyorum demenin dolaylı anlatımı bu ) :D

  1. Blogger Nilüfer said:

    Sevgili Bujene,
    Adını hep duydum, bir iki arkadasa yaptigin bannerlari da gördüm ama bir türlü sayfana ugrayamamistim. Kısmet yeni template ineymiş. Çizimlerin çok çok güzel hepsine bayıldım.
    Merak ediyorum çocuk kitabı çalışmaların var mı? Yani yoksa bir an önce yapmalısın. Benim minik bir kızım var ona sürekli kitaplar alıyorum, ama inan bana bir çoğunun çizimi seninkilerin yanına bile yaklaşamaz.
    Sevgilerimle

  1. Blogger SEDA said:

    Harika olmuş blogun yeni görüntüsüyle,ellerine-fikrine sağlık...Yazını okurken kendimden çok şey buldum,ne çok ortak yanımız varmış :)

    seda
    tarifname.blogspot.com

  1. Anonymous Adsız said:

    selamlar
    ben lama nin arkadasiyim
    onun template ini sen cizmissin eline saglik cok basarili
    blogunu cok begendim cok da guzel ciziyorsun

    SIK SIK ograyacagim bir yer oldu

  1. Blogger munevver said:

    Taziye mesajın için çok teşekkürler Bujene...
    İlk fırsatta ben de yazacağım.Beni sobeleyenleri beklettim biraz...
    Sevgiyle öpüyorum.
    nanelimon..

  1. Blogger OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN said:

    Harika! Harika! Bayildim ben bu templateye. Bannere... Hani kiskanmadim dersem yalan olur. Ama sana da yakisir yani...
    Güle güle kullan canim sevgiler Sonia...

  1. Blogger ---OPTiO--- said:

    canim benim....hani yeni post....bak herkez bekliyo...öperim seni kocaman :)) bujimmm..mucks

  1. Blogger ---OPTiO--- said:

    canim bi süre buralarda olmicam....msn e gelirmiyim bilmiyorum..ama muhakkak bir ara ugrarim..kendine iyi bak canim olur mu...kocaman öpüyorum ....

  1. Blogger bujene said:

    Yorumlara 5 gündür cevap yazmamışım, çok utandım :) Hepiniz kusura bakmazsınız umarım...

    emine, çok teşekkür ederim. Ben de bayılıyorum kedilere :) Çok şirin yaratıklar...

    nilufer, çocuk kitabı çizimleri düşüncemde var. Yani olacak gibi ileride :) beğenmene de sevindim, kızına ve sana çok sevgiler...

    seda, çok teşekkür ederim :) Ben de çoğu blogda dolaşırken aynı şeyleri düşündüm, "aa aynı ben" dediğim çok oldu ;)

    ayten, hoşgeldin bloguma :) beğenmene çok sevindim, her zaman beklerim ;) sevgiler...

    münevver, rica ederim. tekrar başınız sağolsun... Hemen bloguna uğrayacağım, sevgiler sana da :)

    sonia, çok teşekkür ederim :) beğenmen mutlu etti. sevgiler...

    optiom, geliyor yeni post ;) inşallah... ben de çok öpüyorum, sevgiler...

  1. Blogger incikboncuk said:

    harika bir tasarım olmuş, güzel günler kullanman dileğiyle

  1. Blogger bujene said:

    İncik Boncuk, çok teşekkür ederim :) beğenmene sevindim. sevgilerle...

  1. Blogger Unknown said:

    ay bende yeni post bekliyimmmm:)

  1. Anonymous Adsız said:

    selam bujen,blogun yenı görüntüsü gusel olmuş,ellerine saglık.gule gule kullan :)) şu hale bak ya yazacak bişi bulamdım :s neyse kaçım ben gelırım yıne,umarım o zaman yazcak daa uzun cumlelrım olur.

    avjın'ın annesi :)

  1. Blogger Gazoz Agaci said:

    Merhaba Bujene,
    Uzun zamandır takip ediyorum bloğunuzu, çok güzel çiziyorsunuz. Ben de bloğuma güzel bir template arıyorum. Nereden bulabileceğim hakkında fikir verebilirmisiniz?
    Teşekkürler.

    http://www.gazozagaci.blogspot.com

  1. Blogger sevdamavisi said:

    Bujeneciğim,
    yeni templaten çok güzel olmuş ellerine sağlık ve güle güle kullan.

  1. Blogger bujene said:

    gülenay, :)

    peloo, çok sağolasın, e bulmuşsun yazacak birşey :) öperim avjin'i ve seni...

    gazoz ağacı, çok teşekkür ederim. Template olarak şu adresi önerebilirim ; http://www.pannasmontata-templates.net/
    açılan sayfada "blogger/blogspot" linkine tıklarsan karşına çok çeşitli template çıkacaktır :) bir de şu siteyi de çok beğenirim, hatta diğer blogum olan sokak süpürgesi'nin template'i buradan ;
    http://freetemplates.blogspot.com/
    sağdaki labels'ın altındaki linklere tıklarsan template'lere ulaşabilirsin ;) sevgiler...

    sevda mavisi, çok çok teşekkürler ;) sevgiler...

  1. Blogger Selen said:

    Merhaba sevgili Bujene,
    Siteni yeni yeni keşfediyorum ve geç de olsa söylemeliyim ki harikasın. Çizimlerinin tamamı ve yeni template'in harika.
    Lama'nın template ine de bayıldım..
    Tanıştığımıza da memnun oldum bu arada :))
    Sevgiler

  1. Anonymous Adsız said:

    Merhaba ,ben bebek.com'dan ysonmezz
    Blogunu severek takip ediyorum. Seni mimledim bu arada . Bilgi için :))))

    http://ymungan.spaces.live.com/blog/cns!A938152B84C6BBC7!810.entry

  1. Blogger bujene said:

    Selen ben de tanıştığıma memnun oldum :) Güzel ve içten sözlerine de çok teşekkürler, her zaman beklerim ;) sevgiler...

    ysonmezz, çok teşekkür ederim, bloguna baktım, mim konusunda bilgi aldım. En yakın zamanda yeni postumda yazacağım ;) sevgiler...

  1. Anonymous Adsız said:

    merhaba blogunuzu yeni keşfettim tek kelime ile harika kendinizini nede güzel anlatmışsınız sizi kendime çok yakın hissettim bende çok ağlarım hele buara baharında etkisiyle hiç susumuyorum eşimle hep bu yüzden tatrtışıyoruz izninizle sizi linklerime ekliyorum sevgilerr damla

    www.cedene.blogcu.com

yorum yaz


Free Hit Counter