<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d35585353\x26blogName\x3ds%C3%B6ylemedi+demeyin,+%C3%A7izerim+:)\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://cizerim.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cizerim.blogspot.com/\x26vt\x3d-3367878830323077773', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
bujene

yeşil pencere

Pazartesi, Ekim 16, 2006


2002 mayısında çizmiştim bunu. o zamanlar tabletim yoktu. az uğraşmamıştım pc'de... bugün aklıma geldi birden. orjinali cd'lerimdeydi, cd'lerim de istanbul'da. bilgisayarda ara tara sonunda buldum, neyse ki zamanın birinde kaydetmişim :) sizlerle paylaşmak istedim ;)

  1. Blogger ---OPTiO--- said:

    bayildim bujim ben buna...süper cizmissin...soldaki cok ückagatci bi cicekmis, sevdim :) digerinede acidim...yani biliyosun ben iki duyguyu ayni anda yasayabilen ve yasatabilen biriyim..ikiside cok sevimli..ellerine saglik...

  1. Blogger pinomino said:

    çok sevimli olmuşlar:)ellerine sağlık...çok severim çiçekli çizimleri..
    bu arada beni linklerine eklediğin için çook teşekkür ederim..

  1. Blogger sammy said:

    Merhaba Bujene,
    tesadüf eseri rastladım bloguna. Çizimlerini çok beğendim. Seni izlemek zevkli olacak benim için de.
    Bu arada seni linklerime ekliyorum izninle. Görüşmek dileğiyle.
    Sevgiler:)

  1. Blogger Özgecan said:

    Merhaba,çiçekleri çok sevdim:)))Fare ile yapmak oldukça zor oluyor.Seninkiler çok güzel olmuş.
    Sanırım bundan sonra bol bol gelirim ziyarete

    Sevgiler:)))))

  1. Anonymous Adsız said:

    Pc de bile böyle çizebiliyorsan bravo sana. Çok beğendim ne iyi ettinde açtın bu bloğu, Defne ye de bol bol çizimlerini göstereceğim belki birşeyler kapar:)

    Arzu

  1. Blogger Nilüfer said:

    Çizimleriniz çok güzel, böyle yetenekli bloggerlara çok imreniyorum...

    Size de hayırlı tezkereler :)

    Sevgiler

  1. Blogger bujene said:

    optio, çok teşekkür ederim :) soldaki aslında bahtsız bi çiçek suyu yok, kavruluyo sıcaktan :( beğendiğine sevindim ;)

    pino, ben de çok teşekkür ederim linklerinde beni de bulundurduğun için ;) sürekli takip ediyorum seni, artık bloguna erişmem daha kolay oldu :)

    sammy, çok sağol uğrayıp yorum bıraktığın için :) çok teşekkür ederim linklerine eklemene de çok sevindim. sana da çok sevgiler ;)

    turuncu, çok teşekkürler, evet fare epey uğraştırıyordu. ama o eskidendi, artık "yaşasın tabletli günler" :))

    arzu, hoşgeldin ya, nerelerdesin? özledimişim seni :) çok teşekkürler güzel sözlerin için de... defne zaten doğuştan yetenekli, duyduğuma göre çoook güzel sesi varmış maşallah. öperim seni ve defne'yi de ;)

    nilüfer, çok sağol güzel yorumun için ;) hayırlı yolculuklar, tatlı kızına ve sana da çook sevgiler :)

  1. Blogger ArMeda said:

    Bujene kadir gecen mubarek o0lsun canım sevgiler

  1. Blogger ---OPTiO--- said:

    soldaki bahtsiz bi cicekmi...:(( yaaa benim hayalimdeki baskaydi... :(..cok öperim seni canim benim...yeni cizimlerini bekliyorum...frau online im benim...hadi görüsürüss..simdiden iyi bayramlar görüsemezsek..cok güzel bi bayram gecirmeni dilerim bujim...

  1. Blogger nes-kafe said:

    çzimler çok güzel ellerine sağlık:)
    blogun hayırlı olsun:)

  1. Blogger bujene said:

    armeda, çok teşekkür ederim :)

    optio, evet bence öyle ama sen istediğin gibi düşünebilirsin ;) sonuçta kalıplara takılmamak gerekir sanatta... geç oldu ama senin de geçmiş bayramını kutlarım :))

    nes, çok teşekkürler, beğenmene sevindim ;)

  1. Anonymous Adsız said:

    merhabalar harika çizimleriniz var özellikle başlığınıza bayıldım elleriize yüreğinize sağlık böyle bi başlığımın olmasını çok isterdim başarılarınızın evamını dilerim Dilek

  1. Blogger sammy said:

    Bujene nerelerdesin?

  1. Blogger ---OPTiO--- said:

    alüüüüüüüüüüü
    bujimmmmmmmm
    yahuuu
    ne zaman yazican burayaaa
    bak geliyo tokat* :)))
    öperim fistik..ee hadi yaz artikkkkkk

  1. Blogger bujene said:

    dileks, çok teşekkür ederim ;)

    sammy, buralardayım, çizimleri anca bitirdim, koskoca bayramı anlatmaya çalışınca böyle oldu :))

    optiom, tamam tokat atma, attım bak işte yeni post :)) öptüm ben de seni...

  1. Anonymous Adsız said:

    süperrrr bende yapmak istiyorumm..:S:S

yorum yaz


Free Hit Counter