<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d35585353\x26blogName\x3ds%C3%B6ylemedi+demeyin,+%C3%A7izerim+:)\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://cizerim.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cizerim.blogspot.com/\x26vt\x3d-3367878830323077773', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
bujene

ateş böceği

Cumartesi, Ekim 07, 2006

bir proje için çizmiştim kendisini :) blog satırlarıma bu sevimli ateş böceğiyle başlamak istedim. hadi bakalım, vatana millete hayırlı olsun :)

  1. Blogger ---OPTiO--- said:

    ayy canim benimm....hayirli olsun...bujim bujimm cok yasaa , sonunda geldin aramiza...ne kadar sevindim bilemezsin...hayirli olsun..cizime bayildim herzamanki gibi...acayip sevimli olmus..yerim onu ben..simdi buraya bi smili yakisirdi ya..neyse sen anladin zaten hangisini eklemek istedigimi :))
    ilk yorumuda ben yaptim....ayagim ugurludur derlerr :)) cokca öperim seni ...

  1. Blogger bujene said:

    çok teşekkür ederim optio güzel sözlerine, hoşgeldin :) sen yüreklendirmeseydin belki açmayacaktım bile bu blogu. sana bir daha teşekkür ederim. ben de öptüm çok seni ;)

  1. Anonymous Adsız said:

    bucenecim hayırlı olsun blogun.allah utandırmasın canım :P takipteyım ona göre ;)

    avjin'in annesi

  1. Blogger vildan said:

    merebaaa
    ben de hayırlı olsun diyorum.
    güzel güzel çiziktirirsin işşalla.
    siyaaa
    vildo

  1. Anonymous Adsız said:

    Bujene ben de geldim,tebrikler,çok güzel olmuş.
    Hicrann

  1. Blogger Damak Tadı said:

    Sevgili Bujene,
    Hayırlı olsun yeni blogun,aramıza hoşgeldin iyi ki katıldın.Artık bundan sonra sık sık uğrayıp çizimlerin için yorumlarımızı bırakmakla kalmayıp arada siparişde verebiliriz haberin olsun.Sevgiyle kal..Gül.

    Optio canım,el sallıyorum bak aşağıdayım.Öperim senide.)))

  1. Blogger ---OPTiO--- said:

    bujicim ne demek, ne tesekkürü ...sonunda ikna edebildimya seni :))cok öpüldün...
    ahhaaa vildomda burdaymis..hosgelmis ,sefalar getirmis...blog sahibi sayiliriz bi yerde..
    bak bujim sen öyle dedinya direk havaya girdim..hic affetmem bilirsin :)hihihi :))

  1. Blogger bujene said:

    pelda, çok teşekkür ederim :)

    vildan, sana da çok teşekkür ederim, blogu açarken yardımlarını esirgemedin. öperim seni, defne ve çınarı ;)

    hicoo çok teşekkür ederim, hoşgeldin ;)

    Gül teşekkür ederim güzel sözlerin için... siparişlerinizi de beklerim :)

    optio, heheheh herkeşler burda :) gir havaya tabi ;) ben de çok öptüm seni...

  1. Blogger ---OPTiO--- said:

    hehehe..valla simdi ne desem :)) iyi oldu burasi yaa..süper oldu... ....

    Sevgili Gül (damak tadi) : bende sana el salladim .öperim senide ayricana :))

    Buji : ben sana dedim di mi..benden kurtulusun yok ..hahaha..ay ben geldim yine..ayy cikamiyorum...buji benim icinde bisey ciz ( bak simarik smili var burdada)...

  1. Anonymous Adsız said:

    Hiii:) çizersin valla,senden korkulur:))
    Hayirlis bujicim,baslangiç pek guzel olmus:)
    Istersem bana da çizer misin birgun:p :)))

    Aynur(bebis olani:p)(bir blogu bile yok:)))

  1. Blogger bujene said:

    optio :) gel tabi, başımın üstünde yerin var ;)

    anonimus ve de blogsuz aynur :)) çok teşekkür ederim, uğradığın için ve güzel sözlerin için... ne demek yaparız inşallah bir gün ;)

  1. Blogger ArMeda said:

    Merhaba bujene bloğun hayırlı olsun bende çok istiyorum böyle güzel resimler yapmayı ama nasıl yaptığınız konusunda en ufak bir fikrim bile yok tecrübe gerektiriyor galiba sana kolay gelsin kolaysa banada öğretirmisin canım sevgiler....

  1. Blogger bujene said:

    teşekkür ederim armeda güzel sözlerin için...

    evet dediğin gibi resim işi tecrübe gerektiriyor, aynı zamanda resme yetenek olarak yatkınlık da önemli. tabi teknikleri de bilmelisin. eğer bu dediklerim varsa neden çizemeyesin ki ;) bol bol çalışman lazım yalnız kendini ilerletmen için. ben pc.de yapıyorum sen kara kalemle elde başlayabilirsin. piyasada resim öğrenmek için setler var istersen bir al ve başla. kolay gelsin ;)

  1. Blogger süpürgesizcadi said:

    Bujencim blogun hayirli olsun, takip ettiklerim arasinda yer aldin bilem :)))))

  1. Anonymous Adsız said:

    gızz hıyırlı ugurlu olsun aynı bana benzemıs ya atesbocegı benden ılham aldıgını bılıyorum :P tesekkur ederım canım her zaman sana ılham vermeye hazırım ellerıne saglık arkandayım:)

  1. Blogger bujene said:

    teşekkür ederim sakiş... süpürgesiz cadı'nın maceralarını ben de ilgiyle izliyorum :) öptüm seni ve diloşu...

    anonymus ismini yazmamışsın ama ben biliyom kim olduğunu heheh :)) teşekkür ederim ilham perim ;)

  1. Blogger Berceste said:

    Boyle tatli tatli ciziyorsaniz ne ala bu is :) Guzel ve piriltili bir baslangic olmus.Ne mutlu okurlariniza !

  1. Blogger bujene said:

    çok teşekkürler berceste güzel sözlerin için ;)

  1. Anonymous Adsız said:

    Bujene bloğunu yeni gördüm. Dış dünyadan bihaber yaşıyordum:p Hayırlı uğurlu olsun bol bol çizimlerle dolsun. Zaten senin çizimlerine bayılıyorum. Keşke şu marifetli ellerinden bende de olsaydı. Görüşmek üzere. Ateş böceği de çok sevimli olmuş:)

    Arzu

  1. Blogger bujene said:

    arzu çok teşekkür ederim sana da ;) aaa sen de çok marifetlisin haksızlık etme kendine. çok öperim seni ve defne'yi :)

  1. Anonymous Adsız said:

    Çizimleriniz çok hoş,elinize yüreğinize sağlık..


    Kabak ye etkinliği logosu da çok şeker olmuş :)


    Selam ve sevgiler ...

  1. Blogger bujene said:

    serinmavi, çok teşekkürler beğenmenize sevindim :) her zaman beklerim, sevgiler...

  1. Anonymous Adsız said:

    Bujene,blog da ulaşabileceğimiz bir mail adresi göremedim? yoksa varda ben mi göremiyorum.Neyse buradan yazayım,Beni de linklere eklermisin?elbette yemek bölümüne :)
    www.blogcu.com/serinmavi

    Çizimlerin çok hoş ya,anında canlandırabiliyor insan kafasında,şu kedi ve pc olan çok hoş :)

    Selam ve sevgiler...

  1. Blogger bujene said:

    serin mavi, mail adresi eklememiştim ama eklesem iyi olacak :) tabii ki eklerim linklerime ;) çizimlerimi beğenmene de sevindim, sevgilerle...

  1. Anonymous Adsız said:

    canım merhaba ..
    bloğunu bende takibe aldım..
    ellerine emeğine sağlık...
    http://leziz.blogcu.com/

  1. Blogger bujene said:

    çok teşekkürler leziz, sevgiler :)

yorum yaz


Free Hit Counter