<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d35585353\x26blogName\x3ds%C3%B6ylemedi+demeyin,+%C3%A7izerim+:)\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://cizerim.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cizerim.blogspot.com/\x26vt\x3d-3367878830323077773', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
bujene

geçiyor yıllar bir bir...

Salı, Ekim 10, 2006

bir gün, üç gün, beş gün, iki hafta, üç ay derken tam 2 yıl geçti... bugün 2. evlilik yıldönümümüz... çok şükür ki bu günleri de gördük. 2 yılda ne mi oldu? kilo aldım :)) bekarlıktaki o filinta halimizden eser kalmadı. e haliyle gardropu yeniledik bol bol :)) sanırım en çok benim işime yaradı bu. sonra birbirimize alıştık, hayata alıştık. Allah nasip ederse 3. yıldönümümüzü de 3 kişi olarak kutlamak istiyoruz ;)

  1. Blogger ---OPTiO--- said:

    Canim benim...nice mutlu senelere ...insallah bu yil yeni üyenizde katilir araniza....cok ama cok öperim seni....:))
    bu arada cizim cok güzel..ellerine saglik..ya bu bana bisey hatirlatiyo ama neyi..yani böyle cocuklugumda gördügüm .ya da hani olur ya..bunu daha önce yasamistim dersin...iste öyle bisey..sonra gelir yazarim....simdilik kactim :))

  1. Blogger vildan said:

    cvnyujkçr45össedggggggggfsfbghbhhhyyut6yy
    (ateşböceğine bakmaya gelmiştik, iki eli ve bunun bi kutlama olduğunu anlayınca çınar 2. yılınızı kutlamadan geçemedi)

    bujenecim ben de kutlarım, umarım 3. yılı bi bebişle bitirirsiniz. sağlıkla, mutlulukla bi yastıkta kocayın inşallah :)

  1. Anonymous Adsız said:

    Nice Mutlu seneler diliyorum gülen yüzünüz solmasın gelecek senelerde 3-4 olursunuz inşallah.

    Ysonmezz

  1. Blogger bujene said:

    optio çok teşekkür ederim, neyi hatırlattığını merak ettim, hatırlayınca bana da söyle ;)

    vildan, yerim ben çınar'ın minicik ellerini :) öperim defne'yi de çınar'ı da... sana da çok teşekkür ederim, inşallah diyorum...

    pelda çok sağol... evet hatta 4 bebek :))) neden olmasın ;)

    ysonmezz çok teşekkürler, inşallah diyorum dualarına ;)

  1. Anonymous Adsız said:

    Nice mutlu yıllara hayatım inşallah 3. yılınızı küçücük bir melekle kutlamanız dileğiyle...
    Aleyna yla beraber bakıyoruz ateş böcüğüne bayıldık :) senide kocaman öptük...

  1. Blogger bujene said:

    saynur, çok teşekkür ederim. inşallah diyorum ben de :)

    banu çok sağol, amin diyorum tüm dileklerine. ben de aleyna'yı ve seni kocaman öperim ;)

  1. Blogger Damak Tadı said:

    Sevgili bujene,
    Nice mutlu tatlı,sağlıklı uzun senelere..inşaqllah yeni yıl ile 3 kişi olursunuz hayatınız daha renkli olur,umarım güzel şeyler çizmek için daha çok malzemen olur.Sevgiyle mutlu kalın daima..

  1. Blogger ArMeda said:

    Bujenecim daha nice nice mutlu seneler diliyorum canım umarım hergününüz diğerinden güzel geçer sevgiler...

  1. Blogger pinomino said:

    merhaba bujenecim ..mutlu yıldönümleri diliyorumm:)))
    ama darıldım sana..niye haber vermedin!! çooook tesadüf eseri fark ettim blogunu güncellemeye başladığını..
    hayırlı uğurlu olsunnn..
    kucak dolusu sevgilerle:)

  1. Blogger bujene said:

    damak tadı, çok teşekkür ederim :) evet henüz 2 kişiyiz açıkçası malzeme bulmakta zorlanıyorum ;) çocuklar hayatın neşesi, kimbilir ne maceralar yaşardık....

    armeda, çok teşekkür ederim güzel dileklerin için :)

    pino, çok sağol, hoşgeldin :) bugün sana uğramayı düşünüyordum hatta, yorumunu görünce şaşırdım. daha çok yeniyim bu alemde, anca fırsat bulup da yorum yazıyorum ;) teşekkürler güzel sözlerin için de :)

  1. Anonymous Adsız said:

    Ben geç mi kalmışım :((((
    Niceee mutlu yıllara ve birlikte ve sağlıkla ve sevgiyle...

  1. Blogger bujene said:

    çok teşekkür ederim hicran, yok geç kalmadın ;)

  1. Anonymous Adsız said:

    Evlilik yıldönümünüz kutlarım. İnşallah 3. kişi aranıza çok kısa zamanda katılır. Öptüm.

    Arzu

  1. Blogger Pınarın Kulubesi said:

    Merhaba
    geçte olsa bir yastıkta daha nice nice güzel yıllar geçirmeniz dileğiyle,
    inşallah seneye 3 kişi olarak yastığa baş koyabilirsiniz:)
    çizimler çok güzel, çok özendim size, renkler, hayal gücü
    Marifet teyze için halay çeken kabakları çok güzel düşünmüşsünüz:) Baktıkça tebessüm ettiriyor
    sevgiler

  1. Blogger bujene said:

    arzu, çok teşekkürler :) inşallah diyorum ben de öptüm ;)

    pınar, çok teşekkürler güzel dileklerin için, inşallah diyorum hepsine :) çizimlerimi beğenmene de sevindim, her zaman beklerim ;) sevgiler...

  1. Blogger Hulya said:

    cok begendim sayfani,cizdiklerini yazdiklarini:)nice senelerinizi goremk nasip olur sevdiklerinle insallah

  1. Blogger LaMa said:

    Ya Bujene,
    benim anlamadigim , bu 3.kisi su an yeryuzunde mi? Yeni dogdu mu demek istemiyorum da hani sey ..kem kum (utanmis al yanak smili) anladiysa kapiyi tikla :D
    Lama ailesi de 18 ayi doldurdu ablasi...

  1. Blogger bujene said:

    hulyalar, çok teşekkür ederim amin diyorum :)

    lama, tık tık tık :P daha yeryüzünde değil teyzesi, ama annesi (inşallah) gelmesini istiyor :)) ne zaman ki gelmeye karar verecek o zaman buradan sizlere vereceğim müjdeyi :)
    siz de çok tazeymişsiniz bizim gibi, daha nice 18 aylara inşallah ;)

yorum yaz


Free Hit Counter