<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d35585353\x26blogName\x3ds%C3%B6ylemedi+demeyin,+%C3%A7izerim+:)\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://cizerim.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cizerim.blogspot.com/\x26vt\x3d-3367878830323077773', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
bujene

optio'nun doğum günü

Perşembe, Aralık 28, 2006

Blog hayatına girmemde büyük rolü olan tatlı arkadaşım Optio'nun bugün doğum günü :) Buradan da kutlamak istedim, ne de olsa bu blog sana çok şey borçlu ;)
Nice mutlu yıllar dilerim. İyi ki tanımışım seni, o güzel dostluğunla, içtenliğinle, samimiyetinle sarıverdin bizi. İnşallah yeni yaşında da tüm dileklerin gerçek olur, tüm güzellikler, mutluluklar etrafını kuşatır ;) Güzel, sağlıklı bir yıl geçirmeni dilerim tatlı arkadaşım.

Etiketler: ,

  1. Blogger sammy said:

    Bujene;
    ben de Optio'nun doğum gününü kutluyor ve seni bizlerle tanıştırdığı için ona teşekkür ediyorum. Nice sağlıklı, mutlu yıllara hep beraber girersiniz inşallah.
    Dostluğunuz daim olsun:)

  1. Blogger ---OPTiO--- said:

    canimm benim yaaaa......cok tesekkür ederim...iyi ki varsin...cizimine bayildim biliyosun.....varyaaaaa..sen varyaa..ne diyim ben simdii yaaa..bitanem...hadi yine bulusalim....sen yine sigarama karis...cok iciyosunnnn optiomm de bana...yaa cok özledim ben seni....umarim ben gelince bulusuruz yinee....suan blogumada giris yapamiyorum biliyosun...tam gününü buldu di mii yasakk koymuslar bana :D hahaha...canimsin canim...kocaman öperim yanaciklarindan.....senin ikna edip bloggerci yaptimya helal olsun bana :D hihihi...cok öptümm fistik....

    sammy : tesekkür ederim :)

  1. Blogger OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN said:

    Bujene´cim, Yeni yilini ve bayramini en icten dileklerimle kutluyorum.
    Pirinc#Etkinligi icin yapmis oldugun tasarim herkes tarafindan begeni topladi. Umarim bu etkinlikte bizimle olacaksin. Optio Frankfurtta bense Stuttgarttayim. Cok uzak degiliz ama ben senin kadar sansli degilim onu yakindan taniyamadim. Her ne kadar yakindan tanimiyorsam da yeterli tanidigimi düsünüyorum.

    Optio´cum Herzlichen Glückwunsch zum Geburtstag. Ich wünsche dir alles alles gute...
    Sonia-

  1. Blogger LaMa said:

    Sammy'e kesinlikle katiliyorum, cok tesekkurler Optio Bujene'yi bize kazandirdigin icin ve
    Mutlu yilar,
    Cookk mutlu yillar diliyorum sana :)
    Sevgiler

  1. Blogger Sanem said:

    Bayildim cizimlere ve fotograflara.. Elinize saglik

  1. Blogger deli mine said:

    ne güzel çizmişsin ya ;)
    optiommm dogumgünün kutlu olaaaaaaaaa :DD cnm bnm

  1. Blogger ---OPTiO--- said:

    sonia : danke dir mein schatz.ich habe dich lieb :))) yaaa canim..nasil utandim..gelicem ben yazin yanina insallah :) cayini icicem bahcende..ohh mis misss :)) tausend küsse....



    lama : tesekkür ederim :) inanin bu bi zevkti..iiykide katilmis bujimmm...yani ikna etmek cok zor oldu ama basardim :) ve iykide basarmisim diyorum ciddenn :)


    cansu : cansum benim...saol bitanem..öperim kocaman.


    bujene : bujimmm..seni cok seviyom be kuzum...yaahu bak senin blogtada kendiminmis gibin cevap yaziyorum :D hihiih..öptüm cokcaaa...

  1. Blogger ---OPTiO--- said:

    bujim...bayramin cok güzel gecsin dilerim simdiden....yeni yilda tüm dileklerini getirsin sana...kocaman cok öpüyorum canim seniii.....bi kac gün yokum...haberin olsun...ben dönene kadar iyi bak kendine...

  1. Anonymous Adsız said:

    "Bazen, Yıldızları süpürürsün ,farkında olmadan. Güneş kucağındadır ,bilemezsin.
    Bir çocuk gözlerine bakar ,arkan dönüktür.
    Ciğerinde kuruludur orkestra,duymazsın .
    Koca bir sevdadır yaşamakta olduğun, anlamazsın.
    Uçar gider, koşsan da tutamazsın."W.Shakespeare
    Yeni yılınız ve kurban bayramınız kutlu olsun :) sevgiler Bujene...
    www.pastacikiz.com

  1. Anonymous Adsız said:

    2007 YILININ HER GÜNÜNÜN BAYRAM SEVİNCİYLE GEÇMESİ DİLEĞİYLE....NİCE ÇİKOLATA GİBİ TATLI BAYRAMLARA....

  1. Blogger life said:

    ÇİZİMİN GENE ÇOK HOŞ.HAYIRLI BAYRAMLAR...

  1. Blogger LaMa said:

    Sevgili Bujene ve tum takipcileri,
    Bayraminiz kutlu, her gununuz mutluluk dolu olsun :))))

  1. Blogger Unknown said:

    Hocamm bende Subatta dogdum vesselam:))ama bu blog bana brisey borclu deill:)ee napcez...Kacpara bacim cizme isi:)

    Saka bir yana.Bu bloglara renk geldi kesinlikle...Ben herbir posttan keyif liyorum..Ne diyeyim ellerin dert gormesin..."Soylemedi dmeyin cizerim" olayina saygi duyar cizilmeden kacalim deriz...

    Hayirli bayramlarr vede iyi Yillar Sevgili Bujene...

    Gulenay

  1. Blogger bujene said:

    optiom, tabi canım evinde gibi hisset kendini ;) bu post senin içindi, çok öperim...

    sammy, sonia, lama, sanemcetamin, cansu, pastacı kız, leziz, mislina, gülenay çok çok teşekkür ederim, hepinize iyi bayramlar, mutlu yıllar :)

  1. Blogger pinomino said:

    Bujenecim mutlu yıllar dilerim..2007 yılı en güzel şekilde geçsin senin için..
    bu arada çizim çok şeker eline sağlık:)

  1. Anonymous Adsız said:

    Çokk şeker çizmişsin bujene :) Optio'ya sağlık ve huzur dolu uzunnn yıllar dilerim...


    Sana da iyi seneler dilerim...

    Selam ve sevgilerrr

  1. Blogger Serra said:

    Selamm :)
    bLogun cok tathLi, ma$aLLah cok becerikLisin.. ne guseL cizioSun oLe..
    yeni yaziLarini bekLioruuum.. ;)

    ~Serra

  1. Blogger ---OPTiO--- said:

    bujimm..millete ööö geldi yahuu :)) optionun dogumgününe diye küfür etmeye baslicaklarr..bak söylemedi deme :))) öperim yanaciklarindan..hadi bakim..ciz bisiyler ..yaz yada anlat icnden gecenleri..seni okum,aya gelenleri eli bos gönderme bitanem..öptüm kocaman....

  1. Blogger sammy said:

    Bujene;
    nerelerdesin? İyisin değil mi?

  1. Blogger LaMa said:

    Optio ve Sammy agizlariniza saglik :)

    Bujene,bak bu sefer ben birsey demedim :)

  1. Blogger bujene said:

    pino, serinmavi, serra çok teşekkür ederim sizlere ;)

    optio, sammy ve lama burdayım ve iyiyim çok şükür. ilham perilerimi bekliyorum. kendilerini vergi iade için fiş yazmaya gönderdim de :)) yakın zamanda dönecekler. yeniliklerle geleceğimdir ;) sevgiler hepinize...

  1. Blogger Tulosh said:

    Optio'nun doğumgününü kutluyorum. Çizimlerinize bayılıorum, çok güzzeelllll

  1. Blogger NiNo said:

    sayfaniz cok guzel cizdikleriniz fotograflariniz muhtesem doyamadim gezmeye yine gelicem :) optio nun dogum gunude kutlu olsun sevgiler

yorum yaz


Free Hit Counter