<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d35585353\x26blogName\x3ds%C3%B6ylemedi+demeyin,+%C3%A7izerim+:)\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://cizerim.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cizerim.blogspot.com/\x26vt\x3d-3367878830323077773', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
bujene

kış güneşi

Pazartesi, Aralık 25, 2006

Kış girdiğinden beri kış güneşi bir türlü gitmek bilmiyor. İnsan hava güneşli diye üzülür mü? Ben üzülüyorum :( mevsimlerin kayması, dünyanın dengesinin bozulması yani düşünmek istemiyorum ama havalar bana zorla düşündürtüyor bunları. Kuraklık olacak diyorlar (inşallah olmaz) suyumuz kalmadı diyorlar, peki nereye kadar? Biz insanoğlu el birliğiyle mahvettik dünyayı. Keşke doğaya karşı biraz daha duyarlı olabilsek. Artık kış mevsiminde, kar görmek, yağmur görmek istiyorum. Soğuktan bir yerlerimiz donsa da yine de razıyım. Yeter ki dünya eski düzenine dönsün...

Etiketler: ,

  1. Blogger life said:

    Bujene aynen katılıyorum sözlerine.Her ne kadar yağmurlu karlı birgün bana ulaşım açısından zorluk yaşatacaksa da varsın olsun kuraklık olmasın.Allah bizi affetsin ve zorluklarla imhitan etmesin.Tabi dünyanın mahvına sebep olanlarada en kısa zamanda akıl fikir versin.

    İnş havalar mevsim normallerine dönerde kuraklı vs yaşamayız.

    Selamlar...

  1. Blogger Açalya said:

    Dusuncelerini cizginle ne kadar guzel anlatmissin...

  1. Blogger bujene said:

    mislina, içten bir amin diyorum tüm dualarına :) bugün hava bulutlu, inşallah biraz olsun yağar da rahatlar hava. selamlar ve sevgiler...

    acalya, çok teşekkür ederim, yazı kabiliyetim pek olmayınca çizimlere vuruyorum kendimi :)

  1. Blogger sammy said:

    Bujene;
    müjdeeeeeeee. Dışarıda kar yağıyor. Oğlum ve ben bunu kutlamak için legolardan yaş pasta bile yaptık. Mumlarını üfleyerek kutluyoruz. Çünki Yağız için kar "kardan adam yaparak eğlenmek, noel babanın (burada babası oluyor) hediye getirmesi, mutluluk" demek. Kendisi böyle dillendiriyor.

    Gerçekten dünyanın mevsimsel açıdan dengesinin bozulmasına çok üzülüyorum ben de. Herşey yerinde ve zamanında güzel.

    Baktığın zaman huzur veren, güzel, yalın ve şirin çizimin için de teşekkür ederim. Bana yeni bakış açıları sağlıyorsun her zaman. Sevgiler.

  1. Blogger bujene said:

    ya ne güzel kıskandım bak şimdi sammy :) bizim burda havalar çok nazlanıyor, hala yağmamak için direniyor.

    kar en çok da çocukların hoşuna gidiyor değil mi :) en güzel onlar tadını çıkarıyor. yağız'ın nasıl mutlu olduğunu tahmin ediyorum. bu mutluluk daim olur hayatında inşallah ;)

    çizimi beğenmene de sevindim. çok teşekkür ederim :)

    sevgiler...

  1. Blogger loungetime said:

    Çizdiklerini biliyorum ama seni ilk defa keşfettim çok güzel.

  1. Blogger KIKI'S DESIGN said:

    Öncelikle desteğine çok Teşekkürler Bujene cim:)
    Bu duyarlı çizimine de bayıldım...
    ...evet haklısın :(
    kar olsun,kış olsun,yağmur yağsın...
    Dışarıda buz gibi bir güneş var sadece ne zamandır çok moral bozucu..

  1. Blogger ---OPTiO--- said:

    canim benim bi kere cizim süperrrrr....sana katuiliyorum..ama merak etme..günes gidiyo...bu yil 100 yilin sogugu olucakmis..ama bak üsütüme oralarda....dedigin gibi el birligiyle mahvettik dünyayyi..ama inan doga bi sekilde kurtarir kendini..kocaman öpüyorum bitanemmm...

  1. Blogger Unknown said:

    Kanayan bir yaraya parmak basmışsın. Şükür ki ben bu yorumu yazarken kar yağıyor. 1.5 ay yağmur yüzü görmeyen memleketime
    Dediğin gibi de bu bizim suçumuz
    Madden ve manen kirlenen bu dünya ondan çaldıklarımızı bizden geri almasını da bilecektir
    Ama sen yine de ferah tut yüreğini
    Ben de yangına körükle gitmiyim
    Benim de benzer korkularım var
    Ve bazen uykularım kaçıyor bu yüzden
    Ama yanlış kendine böyle eziyet etmek
    Korkular dünyayı daha yaşanılası bir yer yapmıyor
    Sevgiler

  1. Blogger ---OPTiO--- said:

    canim benim yaaaa..beni ne kadar mutlu ettigini bi bilsen...varyaaa..seni cokk ama coookk seviyorum..iyi ki varsin be bujimmm..iyi ki varsinn.......canimsin......

  1. Blogger bujene said:

    ilkayn, çok teşekkür ederim, her zaman beklerim ;)

    kiki's design, rica ederim. inşallah hakkında hayırlı olsun herşey. evet bizde hala güneş var, bu sene kar yüzü göremeyeceğiz sanırım :(

    optiom, 100 yılın soğuğu mu? bizim burada güneş gitmedi hala, sanırım çok soğuk olmayacak. ama siz de dikkat edin emi, dışarı çıkarken filan üşütmeyin ;) bu arada rica ederim, daha iyilerine layıksın sen :)

    haklısın calikusu, korkularla yaşanmıyor. inşallah insanlar daha duyarlı olur doğa konusunda. ben umutluyum birgün dünyanın eski düzenine döneceğine ama o gün çok geç olmaz inşallah. sevgiler sana da ;)

  1. Blogger deli mine said:

    nere gidor bu mevsimlerrrr nolorr böyleee :)
    kimsenin umrunda degil di mi.. artık herkes kendiyle meşgul .. ya uyutuyor ya uyutuluyor.. ikisi de bi b.ka yaramiyor..
    sanirim mevsimleri de uyutuyorlar..
    agrasifim yalnız hakkaten küfredesim geliyor.. yeri degil gidiyorm .. baş baş

yorum yaz


Free Hit Counter