<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d35585353\x26blogName\x3ds%C3%B6ylemedi+demeyin,+%C3%A7izerim+:)\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://cizerim.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cizerim.blogspot.com/\x26vt\x3d-3367878830323077773', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
bujene

bir varMİŞ bir yokMİŞ...

Pazar, Kasım 26, 2006

Bu mişmiş :) Çok akıllı, çok oyuncu, aynı zamanda da çok tembel :)) Oyun oynamadığı ve yemek yemediği zaman sürekli uyuyor, biraz bana benziyor tembelliği :))

Bir an olsun dibimizden ayrılmıyor :) Mutfakta, holde yürürken, hatta tuvalete girdiğimizde kapısında :) Çok insancıl bir kedi. Sürekli sevilmek istiyor...

Bilgisayar başındayken hiç rahat vermiyor. Hatta bilgisayar başına oturacağım zaman koltuğa atlıyor, oturmamı istemiyor. Mouse'la oynamayı çok seviyor :) Sanırım gerçek olmasa da fare olduğunu anladı :)) Bu arada şekilde görüldüğü üzere elimiz kolumuz tırmık izleriyle kaplı. Çok sivri tırnakları var. Nasıl olsa geri vereceğiz diye kesmiyoruz tırnaklarını...

Pencereye çıkıp, dışarıyı seyretmeye bayılıyor. İşte bu bizim bir haftalık kedimiz mişmiş... Neden mi bir haftalık? Geçen pazar Yeşilyurt'a fotoğraf gezisi için gittiğimizde almıştık mişmiş'i ve aldığımız gün kararımızı değiştirdik. Aslında çok seviyoruz ama onu eve hapsetmeye ve sosyal hayatından mahrum etmeye kıyamadık. Kısırlaştırmak istemedik, evde bu şekilde tutmayı da istemedik. Ne de olsa o da bir canlı ve anne olmak en doğal hakkı. Bu hakkı elinden almak istemedik. Ve yarın bu yüzden geri götüreceğiz aldığımız yere :( çok özleyeceğiz onun cadılıklarını, şımarıklıklarını, oyun oynayışını, hatta uyuyuşunu. Geldiğinden beri doldurdu evi ama onun iyiliği için herşey...

  1. Blogger LaMa said:

    Iyiki Vildan,ye etkinligini sana resimletmis de seni ve sirin cizimlerini tanimis olduk:)
    Cok sekerler gerkceten,ellerine saglik
    lamamutfakta@gmail.com

  1. Blogger sammy said:

    Sarı benekli güzelMiş
    Masum, minik bir kedicikMiş
    Diyar diyar gezerMiş
    Sonunda sıcak bir evdeyMiş

    Bujene anne çizerMiş
    Mişmiş de Ona çekMiş
    Ellerini çizMiş,
    Heryeri çiziktirMiş

    Güzel günler çabuk biterMiş
    Onun özgür olması gerekMiş
    Masal bu ya hemen bitMiş
    Güle güle şirin Miş
    :)))

  1. Blogger bujene said:

    lama çok teşekkürler beğenin için :)

    sammy, şiir çok şirinMiş :)) eline, yüreğine sağlık. evet masal bitiyor bugün :( özgür olması lazım onun anne olabilmesi için...

  1. Blogger ---OPTiO--- said:

    canım benim yaaa..çizimler süperr..mişmiş te acayip tatlı en kısa zamanda gelip yazıcam sana ...çok öpüyorum fıstığım ...
    bu arada vermeyin yaaa...

  1. Blogger Damak Tadı said:

    Mişmiş'te sizlere beliki çok alışmış ve tüm sevimliliklerini göstermiş.Mişmiş'i nereye vereceksiniz acaba?
    Bu arada çizimler harika ellerine sağlık..Çok üzüldüm hemde çookkkkk..Düşüncelerinde de inan çok haklısın tatlım.Sağlık olsun umarım Mişmiş de sizler gibi sevecen ellerde olur.Tekrar çizimlerin için tebrikler,harikasın tek kelime ile..Mutlu bir hafta seninle olsun..

    Sevgiler

  1. Blogger bujene said:

    optio, teşekkür ederim ve de bekliyorum. dün verdik maalesef :(

    nehir öykü, evet çok tatlı bir kedidir :) dün vermeden önce eşimle biz de onu konuştuk. keşke dili olsa da söylese ne istediğini diye.

    damak tadı, evet çok alıştı, güveniyordu bize. zaten ona bizden önce bakanlar da insana alıştırmışlar, yabani bir huyu yoktu. mişmiş'i aldığımız yere geri götürdük, orası küçük bir ilçe, köy gibi bir yer, sokakları daracık araba giremez. evlerin hepsi bahçeli ve arkadaşları da vardı. biz de ne kadar üzülsek de geri verdik onun için :(
    çizimlerimi beğenmene de sevindim :) teşekkür ederim çok, sana da mutlu haftalar...

  1. Blogger İpek Kuscu said:

    Merhaba Vildan,corel draw da mı çiziyorsun.özgün ve güzeller.Ben uğraşamıyorum epeydir çizimle aslında özledim birşeyler çizmeyi de ama vakit yok ki,mişmiş madem sevmiş sizi bırakmayın kalsın sizlerle ,görüşürüz sevgiler.

  1. Blogger bujene said:

    çilek, evet bazen çizimlerimi corel draw'da yapıyorum ama son çizimler toonboom studio programından...

    mişmiş'i biz de istemeye istemeye verdik ama mecburduk, çünkü aldığımız yer köydü, evler bahçeli, sokaklara araba giremeyecek kadar daracık. yani tam onun için ideal bir yer. apartmana hapsedip de işkence yapmak istemedik :(

    çizimlerimi beğenmene sevindim ;) senin de çizimlerini görmek isteriz vaktin olursa :) bu arada vildan, marifet teyzemiz, benim yakın arkadaşlarımdandır ;)

    sevgiler sana da :)

  1. Blogger Berceste said:

    Hikaye guzel, cizimler guzel...Ama uzuldum ministen ayrildiginiza, diyecektim eviniz bahceli ise cikip gider gelirdi diye. Sanirim yoktu oyle bir olanak. Hayirlisi...

  1. Anonymous Adsız said:

    Bujenecim merhaba, eskiden kedileri bende çok severdim, komşumuzun vardı 2-3 tane kucağıma dahi alıyordum, ta kii.. suratımı çizene kadar. Az kalsın gözüme geliyordu. Bu nedenle kediyi kucağıma almayı bırak, dokunamıyorum bile.
    Senin mişmişin çok şeker sevgiler;) Çizimin çok güzel ellerine sağlık.

  1. Anonymous Adsız said:

    selam ben yedirenk cizimleriniz süper elinize saglık bayıldım,ben bayılırım resim çizmeye ama amatörce karakalem vs..yani böylesini hiç denemedim.Ögrenmeyi çok isterim ama:))

  1. Blogger bujene said:

    berceste teşekkürler beğenin için. evet bahçeli değil, apartmanda oturuyoruz. öyle birşey olsa asla bırakmazdım zaten :)

    pembeli, ya evet o pençeleri yok mu bu kedilerin :)) elimdeki tırmık izleri hala geçmedi. bazen benim de suratıma bakıp atlamak isterdi, izin vermedim hiç. yoksa bir iki faça atardı kesin yüzüme :)) çok teşekkürler bu arada güzel sözlerin için ;)

    yedirenk çok teşekkürler güzel sözlerin için :) en yakın zamanda seni de çizer bloggerlar arasında görmek isteriz ;)

  1. Anonymous Adsız said:

    günaydın bujene bu çizimleri yaptıgın programları net üzerinden dowland edebilirmiyim yada nereden satın alabilirim yardımcı olursan çok sevinirim.program isimleri hakkındada bi bilgim yoktu senin blogunu inceledim crow drawisimli bir progr.bahsetmişsin ancak hiç bilgim olmadıgından senden detaylı bir bilgi isteyebilirmiyim versiyonu fln farkedermi vs..amma sordum ama eger bu sekilde çizim yapmayı ögrenirsem senden özenip basladıgım için sana minnettar kalacagım:)(yedirenk)yedirenkk@yahoo.com.tr

  1. Anonymous Adsız said:

    Merhaba Bujene,
    zor ama isabetli bir karar vermişsin bence mişmiş hakkında...bende çok kedili bir sokakta oturuyorum ve annesiz kalan bir çok yavruya bakma girişimlerim oldu. çok küçük olduklarından bir çoğu yaşamadı..bu şekilde daha fazla üzüldüğümü farkedip artık eve kedi almamaya karar verdim..sanırım onlarda bende bulunduğumuz yerlerde daha mutluyuz.Ölecekse zaten evde de olsa sokakta da olsa ölüyorlar..yine de çok seviyorum onları..kızım bile balkonumuza gelen bütün kedilere kardeşim diyor:))pencerenin önünde bulduğu ölü örümceğe bile "örümceğimiz ölmüş" diye gözleri dolan bir kız (ve annesi) daha varmıdır acaba ?fotoğraflarınıza bayıldım bu arada..linklerime alıp sık sık gelmeyi düşünüyorum..
    hoşçakalın..

  1. Blogger bujene said:

    yedirenk, benim kullandığım programlar; corel draw 11.0, toonboom studio (bu ikisini çizim yaparken kullanıyorum) Adobe Photoshop 7.0, corel painter 9 (bunları da gölgelendirme işlemlerinde kullanıyorum, aynı zamanda çizim de yapılabilir bu programlarda). net.ten de indirebilirsin, hepsi lisanslı programlar istersen satın da alabilirsin. net.ten indirmek istersen eMule'yi tavsiye ederim. bu programların yanında bir de tablet'in olması lazım ;) daha rahat çizim yapabilmek için. zira mouse'la çizim çook zor. tablet olarak da wacom intuos 3 tablet kullanıyorum ben. çok çeşitli tabletler var, internette wacom tablet diye araştırırsan karşına çok seçenek çıkacaktır. inşallah yardımcı olabilmişimdir. şimdiden kolay gelsin sana da :)

    emine, haklısın, insan ister istemez bağlanıyor ve birşey olunca da daha çok üzülüyor :( sen de en doğru kararı vermişsin. kızının da hayvanlara karşı duyarlı olması çok sevindirici :) ne güzel sevgi dolu yetiştirmişsin. fotoğraflarımı beğendiğin için ve linklerine eklediğin için de çok teşekkür ederim, ben de seni linklerime eklemek isterim izninle. her zaman beklerim ;)

  1. Blogger pinomino said:

    mişmiş'ten ayrılmak zorunda olmanız kötü ama onun doğal ortamında daha mutlu olacağını bilmek güzel:)
    çok tatlı olmuş çizimler:)
    ellerine sağlık bujenecim:)

  1. Anonymous Adsız said:

    Gunde uc-bes kez girip sayfaya yeni birseyler var mi diye bakiyorum:) Tamam bu kedicik cici ama eni birseyler de fena olmazdi yani,gozumuz gonlumuz acilsin di mi:P
    Sevgiler

  1. Blogger bujene said:

    pino, teşekkür ederim. evet bence de mutlu olacak orada :)

    yeni yazıyı sabırsızlıkla bekleyen lama :))) bak sözünü dinledim yeni çizim ekledim ;)

  1. Anonymous Adsız said:

    bujene cım harika bi site olmuş aşkım severek okudum tüm yazdıklarını. başarılar diliyorum toprağım

yorum yaz


Free Hit Counter