<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d35585353\x26blogName\x3ds%C3%B6ylemedi+demeyin,+%C3%A7izerim+:)\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://cizerim.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cizerim.blogspot.com/\x26vt\x3d-3367878830323077773', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
bujene

kabakgiller

Perşembe, Kasım 16, 2006


Aralık ayındaki yemek etkinliğine Vildan ev sahipliği yapıyor. Etkinliğin konusu kabakgiller gördüğünüz üzere :) Vildan benden rica etti, benim de aklımda böyle birşey vardı zaten ve ortaya bu halay çeken kabaklar çıktı :)) keyifli seyirler...

  1. Blogger sammy said:

    Oleyyy...İlk yorum benden.

    Bu kabaklara bayıldım. Ne canlı canlı bakıyorlar öyle. Zavallılar akşama kimin midesinde olacaklarını hesap etmeden çekiyorlar halayı. Bunların bir müziği eksik. Artık onu da ben yazayım.

    " Akşama da ısmarladım kabağı, kabağı. Ne de güzel çekiyor halayı halayı oy, halayı halayı.....:)))"

  1. Blogger Özgecan said:

    Hihihi:))Çok tatlı olmuş bu "kabakgiller":)))

  1. Blogger vildan said:

    canımsın. tekrar teşekkür ederim bujenecim. çok şık oldu sahiden de ;) sevgiler.

  1. Blogger ---OPTiO--- said:

    kabaklar süper..halay oleyyyy... :)) ellerine saglik müthis cizmissin...bu etkinlige katilmak isterdim..vildocuguma da gidicem :) ama kabak sevmiyorum ben ya...ama mücver hiii..o zaman is degisebilir... :)) bakalim belki bende biseyler yapabilirim...cok öptüm seni..bundan sonra bol bol ciz lütfen...

  1. Anonymous Adsız said:

    Çok güzel olmuşş. Süpersinnn :)

  1. Blogger bujene said:

    sammy :)) çok güldüm ya, bi de sözleri melodili okuyunca gerçekten komik oldu :)) evet ya, olgunlaştık diye seviniyolar ama bilmiyolar ki yemek olup mideye inecekler :))

    turuncu çok teşekkür ederim :)

    vildan, rica ederim ;) her zaman. kısa bi sürede ortaya çıktı ama ben de çok beğendim :)

    katıl optiom, ben de katılıcam kısmetse. mücvere de bayılırım ben, annem süper yapar, ben o kadar becerikli değilim bilirsin :)) tamam çizerim inşallah, ben de öptüm ;)

    tulosh çok teşekkür ederim :) blogunu gezdim, harika tariflerin var :) her zaman beklerim...

  1. Blogger Ferhanca said:

    merhabalar, kabak etkinliğine bende katılıcam..kabak logosunu sayfama nasıl eklıyeceğimi tarif edebilirseniz çoksevinirim ..şimdi den çok teşekkür ederim..FERHAN

  1. Blogger sammy said:

    Bujene;
    sana konu dışında birşey sormak istiyorum. Blog ile ilgili. Resim ekliyorsun ya. Onu nasıl yaptığını söyleyebilirmisin?

    Ben kendiminkini söyleyeyim. Freehandde yaptığım çalışmayı jpeg olarak kaydediyorum. Sonra da resim ekleme işleminde, ilgili yerden çizimi sonra da large görüntüsünü seçiyorum. Ama benim çizimler ekranda benim gördüğüm gibi canlı durmuyorlar blogda. Oysa tiff halleri çok güzel duruyor. Ama tiff olarak da bloga kaydedemiyorum. Seninkiler daha büyük ve daha net duruyorlar. Ben işin içinden çıkamadım:((

  1. Blogger life said:

    Çok hoş bir logo olmuş.çizim çok kaliteli renklerde çok canlı ve enerjik.Ellerine sağlık bujenecim...

  1. Blogger bujene said:

    ferhan, merhabalar... kabak etkinliğini vildan yürütüyor. eğer ona mail atarsan sana kodları gönderecektir ;) aşağıdaki adresten mail adresine ulaşabilirsin, sevgilerle...

    http://marifetteyze.blogspot.com

    sammy, hemen hemen aynı benim kullandığım yol da, çizimi corel draw ya da toonboom'da (bu çizim toonboom'da yapıldı mesela) yapıp boyuyorum. işim bittikten sonra photoshop'ta gölgelendirmeler yapabileceğim şekilde en kaliteli boyutta jpeg'e çeviriyorum. photoshop'ta da işledikten sonra uygun ebata küçültüyorum. ve geri kalan yöntem seninkiyle aynı, large boyutu seçip çizimi blogger'a indiriyorum.
    acaba diyorum kullandığın renk paletinden mi kaynaklanıyor? mesela ben corel draw'da genelde cmyk palet kullanıyorum, orada renkler daha canlı görünmesine rağmen photoshop'a attığımda (renkleri rgb'ye çeviriyor otomatik olarak) renkler değişiyor biraz.
    açıkçası aklıma başka birşey gelmedi :( inşallah düzelir bu sorunun yakın zamanda...

    mislina, çok teşekkür ederim :) beğenmene sevindim...

  1. Blogger pinomino said:

    bende blogumda sana cevap yazarken uzun zamandır çizmiyorsun demiştim..şimdi gördüm yeni çizimini..kabaklar çok şirin:))
    ellerine sağlık:)

  1. Blogger LaMa said:

    Cooook sirin olmus gerceken,tu tu tu masAllah sana da logoya da :)
    Bayan Lama cizmisligin var mi ? Karizmatik hayvanlar Lama'lar (en karizmatigi benim tabi ki ama ben hayvan degilim :P)ama cok estetik resim/cizgi bulamadim acikcasi.
    Tekraran eline saglik
    Sevgiler

  1. Blogger sammy said:

    Bujene, tekrar çok teşekkür ederim. Problemimin ana kaynağını buldum sanırım. Şimdi daha iyi gibi.

    Bu arada senin soldaki kabak bizde haberin olsun. Merak etme diye söyledim. Akşama şenlik var:))))

  1. Anonymous Adsız said:

    Bujene bu kabaklar çok tatlııı, ellerine sağlık ;)

  1. Blogger ArMeda said:

    Merhaba canım bu şirin kabakları vildanda görmüştüm senin yaptığını bilmiyordum harika olmuş bayıldım ellerine sağlık canım sevgiler...

  1. Blogger bujene said:

    pino, evet bazen çok ara veriyorum o da benim tembelliğimden :)) teşekkürler beğendiğin için :)

    lama, yok lama çizmedim önceden, ama deve çizmiştim ela gözlü :)) ikisi akraba sanırım di mi, ya da yanılıyor muyum? çok teşekkürler bu arada :)

    sammy, olayı çözdüğüne sevindim. soldaki kabağıma iyi bakın :) bak ne güzel süslenmiş ruj bile sürmüş :))) anlaşıldı şimdi sizin evdeki şenlik içinmiş bu kadar makyaj :)

    pembeli, çok teşekkür ederim :)

    armeda çok teşekkürler, beğenmene sevindim ;)

  1. Blogger ---OPTiO--- said:

    katilcam daaa..simdi hazirlik yapiyorum..istanbulda anneme yaptirsam diyorum :) bakalim..öptüm bujimm..

  1. Blogger OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN said:

    Harika harika!!!!
    Bende birkac aydir düsünürken galiba benim etkinlik logom icin size müracaat edicem. Ellerinize saglik gercekten muhtesem olmus. Kismetse ocak ayi etkinligine ben ev sahipligi yapicam ama henüz karar veremedim ne olsun diye. Stuttgart´tan Sevgiler Sonia...

  1. Blogger Rakunt ideas said:

    Eline yüreğine sağlık çok güzel olmuşlar ............

  1. Blogger Berceste said:

    Ben en cok blog adini seviyorum Cizerim :) Bujene gordum mu diyorum Ci-zeeerrrr :)
    Harika olmus bu halay cekenler. Nihayet dogru duzgun bir etkinlik logosu gorebilecegiz, arkadaslarimiz darilip kirilmasinlar ama baskalarinin ft'larindan olusturulmus logolari sevmiyordum afferin Marifet Teyze'ye marifetli cizeni bulmus :) Imzan daha net gorulebilse keske.Sevgiler...

  1. Blogger bujene said:

    optio, olur tabi ;) sanırım şimdilerde istanbul'dasındır, benim için de gez eğlen ;) annenlere de çok selamlar...

    sonia, beğenmene sevindim :) yardım edebileceğim birşey olursa seve seve yaparım. etkinlik konusu bulmak zor di mi, kolay gelsin sana da ;) stuttgart'a sevgilerle...

    yemek kokusu, çok teşekkürler :)

    peloo, çok teşekkür ederim komşum :) e çizesin geliyorsa sen de çiz ;) anlıyorum seni, avjin hanım vakit bırakmıyor di mi :) öperim seni ve tatlı avjin'i... bu arada msn'deki avjin'in fotosu sanırım, süper çekmişsin, çok beğendim ;)

    berceste, evet orjinal, farklı bir şeyler olsun istedik biz de... ben yaptım diye söylemiyom bence de çok hoş oldu :P :) blog ismini de eşim buldu, hatta sabahı zor ettik bu adda bir blog var mı yok mu bakmak için :)) iki manaya gelmesi, ikinci (tabii ki benim kullanmadığım manasının :)) esprili olması en çok hoşuma giden yönü :)) imza konusuna da dikkat edeceğim bundan sonra, uyarın için teşekkürler. sevgiler...

  1. Blogger KIKI'S DESIGN said:

    Teşekkür ederim bujene:)
    Ben de senin kabakgillere bayıldımmmm:)
    tebrikler!!!
    seni bloğuma ekleyebilirmiyiiiim?

  1. Blogger bujene said:

    ben de teşekkür ederim kiki's design :) tabii ekleyebilirsin, ben de seni ekliyorum izninle. sevgilerle...

  1. Blogger sammy said:

    Bujene;
    kabaklar halay çeke çeke yoruldu yahu. Biraz dinlensinler diyorum, yeni çizimini bekliyorum:)))

  1. Blogger bujene said:

    :)) az daha dayansın kabakgiller, geliyor yeni çizimlerim :)

  1. Blogger deli mine said:

    :)))))))
    şahane işte buu :)
    bak böcekten güzel bunlarr zaten ben sevemem böcekleri :))
    grafikerlik yakından tanişik oldugum bir meslek aslında.. grafikerlerin arasında büyüdüm.. babam grafikerdi..matbaalarda koşturdum küçkken hep :)
    hadi ben bakmaya devam ediyorum :) başşşş

  1. Blogger bujene said:

    çok sağol cansu, benim hayatım da matbaalarda geçti. matbaamız vardı, ben de matbaanın grafikeri oldum sonradan :))

  1. Anonymous Adsız said:

    siteyi deve resmi araken buldum. ben www.sewimsizbilgin.blogspot.com adresinde kötü bi türkçeyle yazılar yazıyorum. siteme deve resmi eklemek istiyorum ama deve resmi bulamıyorum. neyse bunu gçiyim. siteniz sade ve eğlenceliğiyle dikkat çekiyor. hep tıklamam lazım diye düşünüyorum. bu arada deve resmi olan bi arkadaşımız varsa bana mail atabilir mi? sewimsizbilgin@gmil.com herkese ii çalışmalar.

yorum yaz


Free Hit Counter