<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d35585353\x26blogName\x3ds%C3%B6ylemedi+demeyin,+%C3%A7izerim+:)\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://cizerim.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cizerim.blogspot.com/\x26vt\x3d-3367878830323077773', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
bujene

pirinç güzeli

Cuma, Aralık 15, 2006

Ocak ayı yemek etkinliğinin konusu pirinç. Etkinliğin ev sahibesi sevgili Sonia benden logo için tasarım yapmamı rica etti ve sonuçta bu çizim çıktı ortaya...

Eminim her etkinlikte olduğu gibi bu etkinlikte de maharetli ellerden birbirinden güzel tarifler ortaya çıkacak. Hadi hanımlar mutfağa :)

Etiketler: ,

  1. Anonymous Adsız said:

    Bujene,.ok şeker bir çizim olmuş..

    Ellerine sağlık,Genetik olarak yetenekli bir aileden geliyorum çizim resim ,elbecerilerine karşı çok meraklıyım.Sen de bir harikasın...
    Bakalım pirinçli tariflerde ne güzelliklerle karşılaşacağız..

    Selam ve sevgilerimle

  1. Anonymous Adsız said:

    bayıldım bayıldım bayıldım:)çizimler harika:D benim neden kabiliyetim yok ki? müsadenizle sizi kıskanmak istiyorum bugün:)Sevgiler

  1. Anonymous Adsız said:

    Ellerine sağlık Bujene, bundan böyle logoları senden isteriz :)) bakalım pirinçli tariflerden neler çıkacak ortaya. Artık senden de bir pirinçli tarif isteriz, şöyle güzel çizimin ile :))

  1. Blogger OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN said:

    Sadece tesekkür etmek yetersiz kaliyor Bujene, seni Bahcemde agirlamak isterim. Yolun düserse kesinlikle bekliyorum.
    Tasarim harika oldu. Su pirinc yiyen kizda sanki benden bir parca, gözleri benim gibi cekik....
    Tek kelimeyle Harika!!! oldu.
    Tekrar tesekkürler sevgiler.

  1. Blogger sammy said:

    Bujene;
    çok şirin bir çizim olmuş. Kızımız da çok hanım maşallah:)) Ellerine sağlık.

  1. Blogger sevdamavisi said:

    Sevgili Bujene,
    yemek etkinlikleri sayesinde tanıdım seni ve siteni. çizimlerin harika ve neşeli. ellerine sağlık

  1. Blogger LaMa said:

    Bujene'cigim isin is artik :) Halk galeyanda, "Isteriz,isteriz..." nidalari cinliyor bloglarda :)
    Ellerine saglik!
    Sevgiler

  1. Blogger Tijen said:

    muhtesem olmus bayildim biliyor musun?
    ellerin dert görmesin!
    tijen

  1. Blogger bujene said:

    serinmavi, çok teşekkürler :) senin de yemekleri sunum tarzından anlaşılıyor sanatçı ruhlu olduğun, hepsi birbirinden şık ve güzeller ;) sevgilerimle...

    vecihe, çok teşekkür ederim, beğenmene sevindim, sevgiler ;)

    pembeli, çok teşekkürler, her etkinlikte çok çeşitli ve farklı tarifler çıkıyor ortaya pirinçte de eminim şaşıracağız çeşitlilik karşında ;)

    sonia, rica ederim ben de ;) bahçeni görmek isterdim kim bilir bu özenli ellerden ne kadar güzel bir bahçe yetişmiştir. biz de seni bekleriz bu taraflara yolun düşerse, sevgiler çok ;)

    sammy, çok teşekkürler. evet pirinciye hanım o :)) hanım hanımcıktır ;)

    sevdamavisi, çok teşekkürler, her zaman beklerim ;)

    lamaLAmaLAMALAmalama :)) evet işim iş ama çok zevkli bir iş ;) sevgiler sana da...

    tijen, çok teşekkürler, beğenmene sevindim ;)

  1. Blogger ---OPTiO--- said:

    bujim..harikalar yaratmissin yinee yaaa...
    bana hala bisey cizmedinn..cok pis tersim gelicek ona göre :)) hihiih...kiskandimmm sanirsammm..öperimm yanaciklarindan...

  1. Blogger Berceste said:

    Iyiki varsin Bujene, sen geldin, yemek etkinlikleri logolarinin yuzu guldu! Oradan buradan kopya resimler yerine orjinal cizimler, profesyonel bir elden cikmaya basladi! Tekrar soyleyecegim, eline, gozune, beynine saglik!

  1. Blogger Ayşenur said:

    Cok sevdim ben bu logoyu! Cinli kiz cok sevimli:)

  1. Blogger bujene said:

    optiom çok teşekkür ederim, aklımdasın merak etme ;) tersine gelmeden yakında yapacağım birşeyler :)) bende öperim çok...

    berceste, çok teşekkür ederim ben de tekrar ;) elimden geldiğince yapmaya çalışıyorum, sevgiler :)

    ayşenur, çok teşekkür ederim :)

  1. Blogger kalimeero said:

    gercekten cok basarili cizimler. anladigimdan degil, goz zevkime acayip hitap ettiginden:) yemek etkinliklerinin vazgecilmezi olacaksin sanirim. basarilarinin devamini dileris.. arkandayiz:)

  1. Blogger bujene said:

    kalimeero, çok teşekkür ederim ;)

  1. Blogger MUTFAK SAYFASI said:

    bujene merhaba
    pirinc bannerinden sana ulastim. Cok güzel tasarimlariniz var, benim kücük kizimda cizim-resim konusunda yetenekli. Onun calisabilecegi programlar hangileridir? Evde kendi kendine ugrasabilmesi, denemeler yapabilmesi icin bana bi akil verip yol gösterirseniz cok mutlu olurum. Bu grafik, cizim programlari konusunda hic bir bilgim yok. Ama kizimin cok sevinecegini düsünüyorum. bana yardimci olurmusun? Bana da beklerim, benide lütfen ziyaret edin, cok sevinirim. Selamlar, sevgiler
    suna

  1. Blogger bujene said:

    merhabalar mutfak sayfası, öncelikle beğenilerin için çok teşekkürler :)

    kızının pc.de çizim yapmasını istiyorsan, ilk olarak tablet almalısın. çünkü mouse'la çizim yapmak çok zor. tabletle kağıda çizer gibi çok rahat oluyor ;) tablet olarak ben wacom intuous 3 kullanıyorum. çizim programıysa, corel painter'ı önerebilirim ilk etapta :) çok çeşitli fırçaları, kalemleriyle gayet kullanışlı bir program. tablete alışması ve pc.de resim yapmaya başlaması için ideal. benim kulladığım programlarsa şunlar; çizim için toonboom studio (çizgi film programıdır aynı zamanda, vektörel olduğu için ve boyama konusu çok kolay olduğu için tercihim ;)) corel draw 11 (grafik tasarım programıdır, çizimin haricinde her türlü matbaalık işleri tasarlayabilirsiniz), adobe photoshop (fotoğraf işleme programı, aynı zamanda çizim de yapılabilir. ben genelde gölgelendirmeler için ve çizimlerimin ebatıyla oynamak için kullanıyorum.)

    özetle; önce bir tablet, sonra corel painter :) bu arada toon boom studio'yu da kullanabilir, gayet kolay bir programdır. corel draw ve photoshop ise biraz daha teknik bilgi ve tecrübe gerektirdiği için ileriki zamanlar için düşünülebilir :)

    inşallah yardımcı olabilmişimdir, ziyaretine geleceğim kısa zamanda. sevgiler sana ve kızına ;)

  1. Blogger MUTFAK SAYFASI said:

    sevgili bujene
    cok ama cok tesekkür ilgine, vaktini ayirip bana aciklama yazmissin. Okudum, anlamaya , kavramaya calisip bende ögrenmek istiyorum. Sanirim bu uzun bir zaman alir, zaten tüm gereken program ve teknigi anlamak baslibasina büyük bir is... Tekrar tesekkür ederim, ziyaretim daim..
    Sana ve sevdiklerine güzel bir bayram, huzurlu , saglikli bir yeni yil dilerim. sevgilerimle suna

  1. Blogger Dilek'ce said:

    Bujene cizimlerin gercekten hos, ellerine saglik!
    Bir ricam var senden, YE etkinligin logo sorumlusu sensin gibi görünüyor gelecek seferki logoya bir yerlere tarihi ekleyebilme imkanin olursa mutlu oluruz.
    Sevgiler

  1. Blogger bujene said:

    mutfak sayfası rica ederim :) yardım edebildiysem ne mutlu...

    dilek, hoşgeldin bloguma ;) beğenmene sevindim. bu arada logolardan sorumlu değilim, arkadaşlar rica edince kendi çapımda birşeyler yaptım :) eğer bundan sonra isteyen olursa tabii ki önerini göz önünde bulunduracağım ;) sevgiler sana da...

  1. Blogger Elif Çetiner said:

    Selamm... Şu etkinlik fotoğraflarını gördükçe kim çizdiyse çokk cici olmuşlar diyordum. Kiiiii Lama nın blogundan tesadüfen senin sayfanı buldum ve kabak ve pirinç etkinlik çizimlerini görünce çok şaşırdımm. Bunlar gibi diğer çizimlerinde mükemmell . Tebrikler

yorum yaz


Free Hit Counter