<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d35585353\x26blogName\x3ds%C3%B6ylemedi+demeyin,+%C3%A7izerim+:)\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://cizerim.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cizerim.blogspot.com/\x26vt\x3d-3367878830323077773', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
bujene

bir küçücük aslancık varmış...

Pazartesi, Nisan 30, 2007

Uzun zamandır yeni yazı yazmıyordum. Beni merak eden olduysa çok şükür iyiyim, tembelliğimin had safhasındayım sadece :) Son birkaç gündür uğraştığım "aslancık" çizimiyle dönüş yapmak istedim. Sevgili arkadaşım Yeliz, bana "çocuk odaları için hayvan çizimleri" fikrini vermişti. Ben de hem kendimi geliştirmek ve hem de portfolyomda bulunması için hayvanlar serisine başladım :) Devamı gelecek inşallah. Hepinize sevgiler...

Etiketler: ,

  1. Blogger Ayşe said:

    Harika olmuş bujene, neşeli ve cıvıl cıvıl. Hemen şarkısını bile mırıldanıverdim keyifle:)) Tamamlandığında çook güzel bir seri olacak.
    Ellerine ve emeğine sağlık...
    Sevgilerimle...

  1. Blogger LaMa said:

    oooo, bugunleri de gorduk ya :)))
    Bu arada anlamadim zannetme, bu aslan benim icin cizildi (burcum aslan ya!) dogum gunu suprizinm icin calisiyorsun biliyorum hehe :) heyecanla bekliyorum Bujenecan :)
    Ac tavuk kendini dari ambarinda sanarmis...
    Sevgiler

  1. Blogger AYSUN said:

    Bujene burası çok güzelmiş:) Minik aslancığı da çok sevdim ben...

  1. Blogger Kübra said:

    çok sevimli olmuşş bujenecim..
    ellerne, fikrine sağlık..
    devamını sabırsızlıkla bekliyorum..
    sevgiler..

  1. Blogger BALDAN TATLI said:

    Çiziminiz çok güzel. Ne güzel bir aslancık. Oğlumun odasına ne güzel olurdu. Sevgiler...

  1. Blogger deli mine said:

    :)) çok şirin.. kelebekk hopp kimle ugraşiyorsun :D yalniz bence bir de kurbaga yap bak :D kerpit :D çok hoş ya :)
    baş baş
    cns

  1. Blogger Serra said:

    ho$geLdiin.. artik daha cok poSt yaziCaksin dimii? dier Sayfandaki fotografLarini da ozLedik ztn.. :)

    ~Serra

  1. Blogger sevdamavisi said:

    Bujeneciğim,
    ben çok meraktaydım nerdesin diye. çok şükür geldin:)) yeni çizimin de çok hoş olmuş ellerine ve yüreğine sağlık. sevgiler

  1. Blogger ---OPTiO--- said:

    bujim..süper cizmissin yine yaa..bayildim...caliyorum bunu :D hehhehe...canim benim yaa..bi daha bu kadar ara verme..sinir oluyorum biliyosun....yeter at su tembelligi üstünden..bak bende tembelim ama blogu ihmal etmiyorum :))) öptüm canimm..

  1. Blogger LaMa said:

    Optio'cugum,
    ben umidi kestim bu Buci'nin tembelligiyle ilgili, sen de kes sekerim :D Ama Allah'tan umit kesilmez di mi :))

  1. Blogger Berceste said:

    Sevsinler o aslancığı! Güneşten gözlerim kamaşmasa, keser alırdım onu oradan :P Merakla diğerlerini bekliyor olacağım...

  1. Blogger Çilek said:

    2 gündür sürekli blogunu inceliyorum ve gerek çizimlerine gerekse fotoğraflara bayıldım doğruzu. Başarılarının devamını diliyorum ama sormadan edemeyecek ve cevaplamazsan orta yerimden çatlayacağım.. Bu çizimleri ne ile yaptın? Nasıl bu kadar güzeller? Pek çizimden anlamıyorum cehaletimi mazur gör ama acaip merak ettim..

  1. Blogger bujene said:

    ayşe, ziyaretin için teşekkür ederim :) evet tamamlayabilecek miyim bakalım :P bu üşengeçlikle :))

    lamacan, sen iste yeter ki, bu aslan senin olsun ;) doğumgünü için de düşünürüz artık bişeyler :))

    aysun, teşekkür ederim :)

    kubi$, teşekkür ederim çok, sevgiler sana da.

    baldan tatli, çok teşekkür ederim, beğenmene sevindim :)

    deli mine, kurbağa da yaparım tabi ki :) kelebek kaşınıyor galiba, aslancık da yan yan bakıyor zaten :)) teşekkür ederim.

    serra, yazmaya çalışacağım, söz vermeyim bana belli olmaz :) fotoğraf blogunu da güncelleyim, iyi hatırlattın ;) sevgiler çokca

  1. Blogger bujene said:

    sevdamavisi, teşekkür ederim çok :) buralardayım ama dolaşıyorum arada blogları.

    optiom, teşekkür ederim :) çal tabi. bilmem mi sinir olduğunu, bir daha ara vermemeye çalışırım ;) öptüm ben de.

    lama, sus bakim :P Allah'tan ümit kesilmez doğru, ümit etmeye devam edelim hep beraber :)

    berceste, teşekkür ederim :) devamı da gelecektir ;) beni izlemeye devam edin :))

    tinkerbell, beğenin için çok teşekkürler :) ziyaretine memnun oldum. çizimleri bilgisayar ortamında yapıyorum. Wacom Tablet'im var, kağıda çizer gibi kalemle bilgisayara çiziyorum. Program olarak da genelde Toon Boom ve Adobe Photoshop programlarından yararlanıyorum :) sevgiler...

  1. Blogger Gelin Ayşe said:

    oy oy ne kadar guzel olmus, ellerine sagliiik. Hayran hayran baktim butun cizimlerinize, mukemmel hepsi.

  1. Anonymous Adsız said:

    Çizmlerinizin bir kaçını inceledim..Gerçekten güzeller..Ellerinize sağlık!

  1. Anonymous faruk çankaya said:

    çalışmalarınız çook sevimli:) aman nazar değmesin

yorum yaz


Free Hit Counter