<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d35585353\x26blogName\x3ds%C3%B6ylemedi+demeyin,+%C3%A7izerim+:)\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://cizerim.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cizerim.blogspot.com/\x26vt\x3d-3367878830323077773', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
bujene

mim ve etkinlik logosu

Salı, Mart 20, 2007



Yeni yazı yazmanın zamanı geldi galiba :P Şimdi Optio'yla Lama beni ya dövecek ya da bayram yapacaklar şaşkınlıklarından :)))

Neyse yazımıza dönelim efem :) Yukarıdaki logoyu şu anda başlamış bulunan, Emel arkadaşımızın ev sahipliğini yaptığı "tavuk ye" yemek etkinliği için yaptım. Bugün düşündüm de yemek etkinliklerinden mutfakla ilgili güzel bir arşivim oluştu. Sanırım İstanbul'a gidince hepsinin çıktısını alıp mutfağıma asacağım :) Bu arada logoları isteyen olursa seve seve büyüğünü gönderirim...

Bu yazmadığım uzun zaman içerisinde iki kere mimlenmişim :) İlk mim Yasemin'den geldi. Bu mimde bizi mimleyen kişinin sitesine gidip inceliyoruz ve sitesini yorumluyoruz :)

Sevgili Yasemin benim bebek.com'dan tanıdığım bir arkadaşım. Kendisi pek fazla bebek.com'a uğramıyor ama onun yerine oldukça yararlı bir blogu yürütüyor: ışığa doğru
Blogunda her telden, her konudan yazı bulabilirsiniz. Toplumsal olaylara duyarlı, bilgili ve de kültürlü bir insan oluşu blogundan da belli oluyor. Eminim ki aradığınız çoğu şeyi burada bulabilirsiniz. Ben de henüz tam olarak inceleyemedim :) Boş bir zamanımda tüm yazılarını okuyacağım Yasemin ;) Bu güzel dopdolu blog için kutluyorum seni...

İlk mim için mimlediğim arkadaşlar, Lama (gerçi sen beni tanıttın ama olsun :)) Optio'm (sonunda yazdım ama borçlu çıktın :)), Gülenay (Gülenay, geçmiş olsun dileklerimi sunuyorum buradan. Mimin acelesi yok, istediğin zaman yazabilirsin, zorlamak istemiyorum seni ;))

Gelelim ikinci mime :) ikinci mim Lama'dan geldi. Bu mimde dost bloglardan bahsediliyor, aslında ilk mimle hemen hemen aynı ama bunda mimleyen kişi hakkında değil mimleyeceğiniz kişiler hakkında bahsediyorsunuz. Gelelim dost bloglar hakkındaki düşüncelerime,

Lama, tüm güzel sözlerine teşekkür ediyorum. Beni mimledin, tanıttın ama ben de senin hakkındaki düşüncelerimi yazmak isterim sevgili akrabacım :)) Lama Mutfakta, güne başlarken okunası bir blogdur. Gününüze neşe katar, güzel bir başlangıç yapmanızı sağlar :) Yemek tariflerini hiç bu kadar zevkle okuyacağımı bilmiyordum Lama'yı keşfetmeden önce. Çok enerjik, tatlı, esprili bir insan bu Lama :)
Lama blog başlığıyla başlayan dostluğumuz daim olur, bir gün yüzyüze de görüşürüz inşallah :)

Optio, benim blog hayatıma girmemde büyük katkıları olan arkadaşım :) Aynı zamanda sırdaşım. Kendisi çok cana yakın, güler yüzlü, tatlı dilli. Msn'de online olunca selam vermeden kesinlikle gitmez :) Dostlarının derdiyle dertlenir, sevinciyle sevinir. Onun gibi bir arkadaş zor bulunur kısacası :) Hakkında daha çok bahsedilecek şey var ama beni bilirsin edebiyat özürlüyümdür :) kısacası, iyi ki tanımışım seni tatlı arkadaşım, iyi ki varsın ;)

Vildan, sanal alemdeki ilk dostlarımdan... Bloglardan öncedir bizim tanışmamız. Vildan, araştırmacı ruhlu, özgün fikirli (sürekli yeni fikirler duyarım ve hayran olurum bu özelliğine), tatlı mı tatlı iki prensesin annesi (ben ona süper anne diyorum :)) , dobra, sözünü esirgemez... Ayrıca çok güzel yazar, onu ilk tanıdığım zamanlar kızların günlüğünü bir oturuşta okumuştum. Sürükleyici bir tarzı vardır ve açık net ifadeler kullanır :) Zevkle takip ederim kendisini.

Pino sanal alemde ilk tanıdığım çizim blogunun sahibi. Vildan sayesinde o güzel çizimleriyle tanıştım :) Bir gün Vildan, Pino'nun blogunu göstererek doğum günü için böyle çizimler yapıp yapamayacağımı sormuştu. Ve böyle başladı Pino'yu takip etmem. Yazıları öyle sürükleyici, öyle yalın ki. Hiç sıkılmadan okutuyor kendini. Ve tabii ki o güzel, sevimli, şirin ötesi çizimlerini bahsetmeden geçmek olmaz :) Açıkçası Pino'nun blogunu görmeden evvel bu tip çizimleri pc.de yapabileceğimden emin değildim. Pc'de genelde tablo tarzında çalışıyordum çünkü :) Yani Pino çizimlere başlamam için cesaret kaynağı oldu bende :) Buradan kendisine teşekkür ediyorum...

Sammy, tanıdığım ikinci çizim blogu :) Çok güzel ve orjinal çizimleri vardır kendisinin. En çok öğretici yanını çizimlerle birleştirmesini seviyorum :) Bir nevi sanal kitap gibi blogu. Ayrıca sammy, çok güzel şiirlerin var buradan söylemek istedim ;) Yagi ne kadar şanslı ki senin gibi annesi var ;) Sen şu anda aktif olmasan da gelince okuyacağına eminim. Yeniden dönmen dileğiyle...

Beni yorumlarıyla yalnız bırakmayan tüm arkadaşlarıma teşekkür ederim, ne kadar yazı yazma tembeli olsam da beni takip eden değerli arkadaşlarım hepinize selamlar, sevgiler :)

Etiketler: , ,

  1. Anonymous Adsız said:

    Allah'tan umit kesilmez...
    Sabreden dervis,muradina ermis vs vs :)))

    Annem de bugun soruyordu gercek hayatta tanistiniz mi diye:) Insallah bir gun!!!!

  1. Blogger vildan said:

    bujene.
    fırk!
    mucuk!
    ;)

  1. Blogger Nezaket said:

    Sevgili Bujene, size zahmet olmazsa bana acikbufe1@yahoo.com adresine hem yeni etkinligin hemde DDD nin HTML kodlarini atabilir misiniz? Bilgiayar islerinden cok iyi anlamadigim icin bir turlu etkinlik kodlarini bulup da yerlestiremedim bloguma. Simdiden yardimlariniz icin cok ama cok tesekkurler. Sevgilerimle, Nezaket

  1. Anonymous Adsız said:

    Banada lazim banada biris atsa cok mennun olurum..
    adresimi biliyorusunuz etkenlikten ayni adrese atarsaniz sevinirim..yada herhangi bir sayfamda yorumlarin icne biraksanizda olur cok tesekurler simdiden..

  1. Blogger pecete said:

    Hoşgeldin...Umarım bir dahaki ayrılıklar, bu kadar uzun sürmez. Tasarım işi ile ilgili bir bilgi alabilecek miyim? Sevgiler...

  1. Anonymous Adsız said:

    Bujenecim, logo inanılmaz şirin olmuş. :) Seni bloglar aleminin logo kahramanı ilan ediyorum:))

  1. Blogger sammy said:

    Bujene;
    hoş geldin yeniden. Her ne kadar blogumu güncelleyemesem de senin bloga çoğunlukla girmeye çalışıyordum. Tavuk çizimini görünce mutlu oldum gerçekten. Güzel, esprili bir çizim daha. Ellerine sağlık. Benim blogumla ilgili söylediklerin için de çok teşekkür ederim. Böyle düşünmene çok sevindim.

    Bu arada Yağız gerçekten benim çizim yapmamdan dolayı çok mutlu. Çok şey de öğreniyor bu arada. Böylece katmerli bir fayda sağlıyorum naçizane çizimlerimle.

    Bu arada daha önce yaptığın çalışmaları da merak ettim. Hani pc i daha çok tablo tarzında çalışmalar için kullanıyorum demişsin ya. Onları da bizlerle paylaşırsan çok mutlu olurum. Sevgiler:)

  1. Blogger pinomino said:

    Bujenecim inan yazdıklarını okuyunca çok duygulandım..senin bu harika çizimlerinin blog ortamında bizlerle paylaşmanda ufacıkta bir katkım olmuş ya inanılmaz sevindim:))
    Ayrıca tavuğun da çok şeker olmuş:)) Ellerine sağlık..yalnız çok sık güncellemiyorsun siteyi gözümden kaçmıyor değil hani:))
    çok öperimm..sevgiler kucak dolusu:)

  1. Anonymous Adsız said:

    Cok gzuel ciziyorsunuz, basarilarinizin devamini dilerim..

    Ben resmi copyaladim, acaba uzerine YE#21 yazilacakmi?

    Sevgiler Hale..

  1. Blogger kamiş said:

    Bujene tekrar hoşgeldin, bekliyordum ne zaman yazacaksın diye :) Sana bir teklif, acaba benim için de bir logo tasarlar mıydın? Cevabını bekliyorum.

  1. Blogger bujene said:

    Lama, inşallah görüşürüz ;) Annene de çok selamlar benden :)

    Vildan, :) öperim seni ve prensesleri ;)

    Nezaket ve Asya yusof, rica ederim, attım bile ;)

    Peçete, hoşbuldum, teşekkür ederim. :) Profilindeki e-mail adresi doğru mudur? Tasarımla ilgili mailden konuşalım ;) Sevgiler..

    Pembeli, çok teşekkürler beğenmene sevindim :) Bu gidişle bloglar aleminin logoları benden sorulacak :P sevgiler...

    Sammy, tavuk çizimini beğenmene sevindim :) çok teşekkür ederim. Ben de sana uğrayacaktım sobeledim seni diye ;) Benden önce davrandın... Yağız adına çok sevindim. İnşallah ben de ileride çocuğuma faydalı olabilirim senin gibi :) Tablo dediğim o kadar da güzel şeyler değil :P Çizgi film demosu yapıyordum pc.de onun için fonlar yapmıştım... Eli yüzü düzgün olanlardan paylaşırım elbet bir gün ;) sevgilerle...

    Pino, biraz değil, epey katkısı oldu :) Senin güzel çizimlerini görünce imrendim açıkçası :) tekrar teşekkür ederim...
    Tavuğu beğenmene sevindim :) evet güncelleme konusunda çok tembelim :P Biraz daha ilgilenmem lazım biliyorum :))
    Son olarak seni sobeledim diye gelecektim ama şu aralar epey sobelendin sanırım :) İstediğin zaman yazabilirsin ;) Sevgiler...

    Hale, hoşgeldin :) Teşekkür ederim, beğenmene sevindim. Sitende sana yorum bırakmayı denedim kodla ilgili ama beceremedim sanırım. Eğer sana ulaşabileceğim mail adresi varsa tam kodu gönderebilirim ;) sevgiler...

    Kamiş, teşekkür ederim, hoşbulduk. Sen de hoşgeldin :) Logo konusunda şu aralar biraz doluyum. Söz vermek istemem. Daha müsait olunca ben bloguna yorum bırakırım ;) Sevgiler..

  1. Blogger ---OPTiO--- said:

    canim benim...piss arkadasim :))
    bu kadar beklettin ..bi daha olmasin olar mi...cok özledim seni yaa...bu arada ne güzel seyler söylemissin :)) gel öpücem :)) zaten post yazana kadardi benim öpmicem laflari :)) hadi hadi kocaman öpüldün bitanem...iyi ki varsin yaaa....dedigim gibi acayip yogunum son günlerde..msn e gelemiyorum..gecen offline yazdim sana..ulasmistir heralde.(aslinda bi kac kez yazdim .hih).yani sen netteydinde :D hehehe.ben yine kayiptim ....neyse bitanem..nasil olsa yine gelicem buraya..ee sen uzun süre post yazmadigina göre..tek tek gelip anlatirim artik :))
    vildanimi , seni ve lamayi kocaman öpüyorum :)) görüsürüz insalah en yakin zamanda..mucksss

  1. Blogger Unknown said:

    Bujene'cimm,
    Yorumlari acinca bir baktim sen:)dedim bu kiz beni sanirtim unuttu.Ama unutmamissin:)sevindirik oldum mesajini gorunce.

    Cok sukur ayaga kalktim.Insallah kirntilarida zaman icinde gecicektir.Rabbim kaldiramiyacagimiz yukler vermesin.

    Bende insallah ilk firsatta mimlerimi halletsem iyi olucak.Cok dalda mim zor olcak sanki:)

    Inceligin icin tesekkur ederim.

  1. Blogger sevdamavisi said:

    Bujene,
    Nerde kaldın gözlerimiz yollarda kaldı. Her gün bloğuna girip durdum. Etkinlik logosu harika olmuş, çok da şirin ellerine sağlık. öptüm canım.

  1. Anonymous Adsız said:

    Merhaba Bujene,
    İlk defa geliyorum bloguna, bayıldım. Niye şimdiye kadar keşfetmedim diye kızdım kendime. Çizimlerin harika. Hemen linklerime ekliyorum seni.
    Sevgiler,

    http://bakinnepisirdim.blogcu.com/

  1. Blogger KIKI'S DESIGN said:

    Her çiziminde bir espri var bu da beni sana bağladı:)
    Ellerine sağlık bujenecoi:)!!!
    Kocaman sevgiler;)

  1. Blogger pecete said:

    Bujene, mail adresi doğrudur... umarım geç kalmamışızdır. Ben adamlarla yarın konuşacağım, noluurr bu mesajı yarına kadar gör...

  1. Blogger Nihan said:

    Merhaba,
    Size baska nasil ulasabilirim bilemediğimden blogunuza yorum birakiyorum. Musade ederseniz "Doru yazalim, Dogru konusalim, Dilimizi Koruyalim" etkinligi icin hazirladiginiz logoyu kendi bloguma koymak istiyorum. Tesekkurler.

  1. Blogger bujene said:

    Optiom, tamam bir daha olmaz :)) İşlerinin yoğunluğunu bitti galiba, dün konuştuk msn.de :) Kolay gelsin çok. Bu post 3 ay yeter sanırım :P Şaka bir yana ben de öperim çokca :)

    Gülenay, unutur muyum hiç :) Uzun bir süre sadece takip etmekle yetinmiştim. İyi olmana çok sevindim. Duana da amin diyorum :) Evet birden fazla mim zor oluyor, tecrübeyle sabittir :P Kolay gelsin o zaman sana :) Sevgiler...

    Sevdamavisi, çok teşekkür ederim beni takip ettiğin için ve de logoyu beğendiğin için :) Buralardayım ama tembellik damarım tuttu bir ara :P Ben de öperim, sevgiler...

    Burçin, çok teşekkür ederim :) Logoyla ilgili problemi halledebildin mi? O gün yazamadım sana. Ben Firefox programını kullanıyorum, o yüzden o kare kaybolmuş görünüyordu. Explorer'daki sorunu da anlayamadım pek, çünkü o li'leri kaldırınca gitmesi gerekiyordu... İnş. çözmüşsündür :) sevgiler...

    Kiki çok teşekkür ederim :) Senin tasarımların da çok şekerler :) Her bloguna girdiğimde acaba Kiki neler yaptı diye merakla giriyorum ;) Benden de çok sevgiler...

    Peçete, sevgiler :)

    Nihany, hoşgeldin... Tabii ki ekleyebilirsin ;) Sormana bile gerek yok :) Bu arada gruba üye misin? Üye değilsen Dil yarası bloguna girip üye olabilirsin ;) Logo koduna ve diğer bilgilere gruptan ulaşabilirsin. Sevgiler...

  1. Blogger daimamutfak said:

    merhabalar cok hos cızımlerı olan bır sıte burası..ben yenıyım,bırcok seyı eksık yapıyorum.sızden rıcam benım sıtem ıcınde bır cızım yaparmısınız.bu cızımı sıteme nasıl koyacagım..ha bırde su yemek etkınlıklerını herkesın sayfasında görüyorum nasıl sayfama yerleştırebılırım.sevgıler nerıman

  1. Blogger Açalya said:

    Seni ozlemistik Bujene! Tekrar hosgeldin!

  1. Blogger Ayşe said:

    Bende sık sık burayı ziyaret ediyorum ama yazamamıştım. Tavuklu çizimini ilk gördüğüm gün nasıl sevindim, çok hoş olmuş, eline sağlık bujene:)

  1. Blogger Ayşe said:

    bende burayı sık sık ziyaret ediyorum ama yazmak nasip olmamıştı. Bujene çizimlerin çok güzel, ellerine sağlık. Çizmesen de yaz, güzel oluyor yeni yazılar görmek:)

  1. Anonymous Adsız said:

    Maalesef Bujene'ciğim ne yaptıysam kareyi silemiyorum deli oldum deli. Gözüme batıyor o orda şu anda :(((

  1. Blogger Unknown said:

    Bujene'cim,
    Etkinlik kodlarini nsl temin edicez...???

  1. Blogger Unknown said:

    Sevgili Bujene,
    İsmini çok sık duymama rağmen bu ayın etkinlik logosuna kadar sayfalarına girmeye vakit bulamamıştım. Tavuk Ye'nin etkinlik logosu inan muhteşem!!! Tebrik ediyorum. Sayende sayfalarımız da şenlendi.
    Pınar

  1. Blogger Unknown said:

    Bujene'cim i'm DONE:)hadi gel artik.Cok bektelletim zati:))

  1. Blogger bujene said:

    daimamutfak, teşekkür ederim, sitemi beğenmene sevindim :) Şu aralar bir proje üstünde çalışıyorum. Yoğunum biraz, umarım kusura bakmazsın. Söz vermeyim ama ileriki zamanlarda inşallah... Yemek etkinliği logosu için de http://yemekaski.blogspot.com adresinden ulaşabilirsin ;) sevgiler...

    Açalya, çok teşekkür ederim :) hoşbuldum.

    Ayşe, çok teşekkür ederim, ziyaretine, yorumuna ve beğenine tabi ki ;) İnşallah daha sık yazmaya çalışacağım. Sevgiler...

    Burçin, evet insan sinir oluyor değil mi istediği gibi olmayınca birşey. Keşke yapabileceğim birşeyler olsaydı, elimden bu kadar geliyor malesef :( ama sana önerim firefox kullanman yönünde olacak :) hem sayfalar daha hızlı açılır hem de o küçük kutucuğu görmezsin ;) istersen şuradan yükleyebilirsin : http://www.mozilla.com/en-US/
    sevgiler...

    Gülenay etkinlik kodunu http://yemekaski.blogspot.com adresinden temin edebilirsin ;)

    küçük evin mutfağı, beğenmene sevindim, çok teşekkür ederim :) Her zaman beklerim, sevgiler...

  1. Anonymous Adsız said:

    Bende istiyoruuuum..Bujene tavuk ye etkinliği için hazırladığın logo müthiş...Çok beğendim ellerine sağlık arkadaşım...

    Bizde örgü konusunda aylık etkinlik yapıyoruz eğer mümkünse onada bi logo istesem????

    Ayrıntıları vereceğin cevaba göre yazarım arkadaşım...
    Teşekkürler

  1. Blogger ---OPTiO--- said:

    ben ne zamandir yoktum..ama senin yaptigina bak..yinede senden daha fazla post yazmisim..cok özledim seni..su islerimi bi hallediyim gelicem ben :) kocaman öptüm fistik..bi haftadir nete gelmiyorum hic :(( off düsün yani yogunlugu..

  1. Blogger Michelle Lana said:

    Great work! Thanks for stopping by!

  1. Anonymous Adsız said:

    merhaba
    aslında sayfanızı hep geziyorum
    ve kendinizinde söylediği gibi az yazmanıza üzülüyorum
    resimlerin kedili olması cezbediyor beni
    kedi delisiyim bende ve şu anda da kızım yavruları 4 tane bebiş ve bir anne başımın belası
    o kadar çok istek yapıyorlarki onları anlatmam için hep fotoğraflıyorum bende
    neyse
    etkinlik çizimlerinize bayılıyorum
    kimbilir belki ilerde bizde başvururuz size
    neyse çok düştü çenem
    sevgiler
    görüşmek üzere

  1. Anonymous Adsız said:

    Sevgili Bujene,
    Mesaj gonderdim ama sayfada bir sorun cikti gitmedi sanirim. Tekrar olacaksa kusura bakma. Siteni cok begendim, cizimlerin cok profesyonel ve guzel. Ayrica cektigin fotograflara bayilmamak mumkun degil. Sana annelik.org'dan ozel mesaj gondermistim, cizimlerinle ilgili. Vaktin olursa cevabini bekliyorum.
    Tekrar tebrik ederim, blog hayatinda basarilar.

  1. Blogger LaMa said:

    Gezetede okudum beynimizi daha iyi calistirmak icin bi oneri "Güzel bir resme bakın. Estetik algınız, gördüğünüz estetik şeylerle gelişir. Beyninizi ‘güzel’ şeylerle besleyin." diyor..
    ben de bu siteye gelip beynimi daha iyi calismasina yardimci olmak istiyorum ama birileri-acaba kim!- buan engel oluyor!!! Sikayetciyim hakim Bey....

  1. Blogger LaMa said:

    Bu zavalli tavugu sIkintidan afakanlar basti, tavukluguna pisman oldu! "Cig cig yensem daha iyi olurdu" diye vahladi durdu... Ama, ama duyan olmadi!
    Duygularina tecuman olayim dedim tavuk kardes, iyi yapmisim degil mi:))

  1. Anonymous Adsız said:

    Logoyu ilk gördüğümden beri çok sevimli bulmuştum.
    Açıkçası aramızdan birinin yaptığını bilmiyordum.Çok hoşuma gitti.
    Ellerine sağlık!

  1. Anonymous Adsız said:

    tum blogu okumaya oldukca iyidir

yorum yaz


Free Hit Counter