<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d35585353\x26blogName\x3ds%C3%B6ylemedi+demeyin,+%C3%A7izerim+:)\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://cizerim.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cizerim.blogspot.com/\x26vt\x3d-3367878830323077773', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
bujene

'AY'I

Salı, Haziran 12, 2007

Hayvanlar serisinin 2. çalışması da bitti. Aslında pek gerçek ayıya benzemedi, daha çok oyuncak ayı gibi oldu ama bana çok sevimli geldi :) 3. çalışmayı belki İstanbul'a dönmeden yaparım. Bana belli olmaz gerçi, bu 2 haftada pek birşey yapamaya da bilirim :) Malum eşya toplama, gezme-tozma işleri...

Not : Çizimin üstüne tıklayın mutlaka, büyük halinde detaylar daha güzel görünüyor ;)

Etiketler: ,

  1. Blogger LaMa said:

    SUper super super!
    Ben en cok buu svedim galiba.aslan da cok seker ama,buyildiz filan topluyor ya :D
    Bir tane de benim icin toplar mi acaba :)))
    Ellerine saglik ortak!

  1. Blogger bujene said:

    beğenmene sevindim, teşekkür ederim ortak, ehi :)

    söylerim ayıcığa senin için de toplar bir sepet ;) yalnız sepeti doldurmuş en güzel yıldızı koyacak yer yok :P biraz saf bizim ayıcık :)))

  1. Blogger LaMa said:

    Mutevazi ortagim benim :)
    Seni ve saftirik ayiyi operim :P

  1. Blogger sammy said:

    Ruhu dinlendirici, mutlu edici bir çizim. Renkleri çok güzel kullanıyorsun Bujene. Ellerine sağlık. Serinin geri kalanını bekliyoruz:)
    Bu arada mail adresini verebilirmisin? Sana bir iki sorum olacak. Ama buradan vermek istemezsen de sammysamblog@yahoo.com.tr ye mail atarsan oradan da görüşebiliriz:)

  1. Blogger bujene said:

    teşekkür ederim sammy :) mutlu ettin beni güzel sözlerinle ;) ben sana mail atayım en iyisi ;) sevgiler...

  1. Blogger bujene said:

    lamacanım, tututu maşallah benim ortağıma, ne güzel de yorum yazarmış :))) elleri de klavyeye ne güzel de gidermiş, ay ay ay... ben de öptüm seni, unutur muyum heç ehi :)

  1. Blogger ---OPTiO--- said:

    ayy cok cici ....yaaa ben yerim onu ...yildizlari topluo bi de piss seyy..kesin bana getiricek :D öptüm canim..ellerine saglik...ayni zamanda istanbulda olucaz insallah...neyse konusuruz o zamana ;) öptümmm bujimm..

  1. Blogger Serra said:

    sana ozeniorum ciddi ciddi yaf. ma$allah, cok guseL bu da! :)

    ~Serra

  1. Blogger sevdamavisi said:

    çok güzel ve şirin olmuş ellerine ve yüreğine sağlık Bujene. sen ne çizersen güzel oluyor zaten. sevgiler

  1. Anonymous Adsız said:

    canım bujene...ayının ışıldayan gözlerine bayıdım yaa..benim gibi zümrüt zümrüt bakıyoo :) ellerine sağlık canım

  1. Anonymous Adsız said:

    canım bujene..ayının ışıldayan gözlerine bayıldımmm.benim gibi bakıyo zümrüt zümrütt :) ellerine sağlık

  1. Anonymous Adsız said:

    Tek kelimeyle bayildim cok guzel cizmissiniz. Ellerinize saglik...

  1. Blogger Rakunt ideas said:

    una bayıldım yazdığın gibi büyüyk hali ile daha net anlaşılıyor.Ayıcık çok sevimli renkelr süper oturmuş sanki resimden anlarmışım gibi yorum yapıyorum:))))

  1. Anonymous Adsız said:

    Super super!
    Çok sevimli olmuş bu saf ayıcık.Lama'ya yazdığın yorumu okurken çok güldüm inan.Çok tatlısınız ikinizde..))
    Rica etsem,zahmetler vermezsem benim sayfamada bir başlık çizer misin?Seninkide çok hoş çok şirin.))Ben bayılıyorum senin çizdiklerine,keşke bizlerde de böyle bir yetenek olsaydı.))

    Sevgiyle kal..

  1. Blogger Bir Anne said:

    Merhaba, blogunuzu yeni buldum, cizimleriniz cok guzel, tebrik ederim. Bundan boyle takipcinizim:)
    Benim sizden bir ricam olacak: Uzun zamandir sonpeygamber.info sitesinin logosunu ariyordum, kendi blogumdan link vermek icin. Sizin blogunuzda gordum, cok hosuma gitti. Ben de ayni image i kullanabilir miyim izniniz olursa?
    mail adresim: nurgul.celik@gmail.com
    Calismalarinizda basarilar...

  1. Blogger Burçin'in Denemeleri said:

    Bayıldım ben bu çizime, aslında senin çizimlerine bayılıyorum hep zaten. İnsanın içini okşayan yumuşacık hatlar. Harika.
    Sevgiler,

  1. Blogger Burçin'in Denemeleri said:

    Bir deee mail adresine bakındım ama göremedim. Müsait olduğunda sana birşey sormak istiyorum Bujene. burcinbirdane@gmail.com benim adresim. Ses verebilirmisin :)

  1. Blogger Pasta Cafe said:

    Çizimlerin çok başarılı. Tebrik ederim. Çok güzeller.

  1. Blogger *Ra said:

    Sevgili Bujene, merhabalar.
    Kaçıncı defadır yazıp siliyorum bilmiyorum. Bu nedenle direk konuya giriyorum. Bebekli Mutfak'ın banner ihtiyacı var. Siz yapmak istemezseniz benim hangi programı kullanarak basit de olsa bir şeyler yapmama yardımcı olursanız çok sevinirim.
    Yorumlara baktım da bunu isteyen 3. kişiymişim. Çok mu yüzsüzüm ne? :)
    Sağlıcakla kalın.

  1. Blogger bujene said:

    2 ay olmuş cevaplamayalı, biraz geç oldu kusura bakmayın ;)

    optiom evet çok şirin oldu bence de :) evet evet senin için topluyor o yıldızları ;) getirip saçlarına taç yapacak yıldızlardan :) öptüm ben de çok...

    serra, çok teşekkürler :) beğenmene sevindim ;)

    sevdamavisi, teşekkür ederim çok :) güzel bakan güzel görürmüş ;) şımardım şimdi bu güzel sözlerle :)) sevgiler...

    işitmekaybı, çok teşekkür ederim :) demek senin de gözlerin yeşil. yeşil rengini çok severim evimin bir odası yemyeşil :) huzur veriyor. sevgiler...

    süm, çok teşekkür ederim ;)

    tuğba, teşekkür ederim çok, beğenmene sevindim :) olsun eleştiri yapmak için resimden anlamaya gerek yok ;) güzelden anlasan yeterli olur eleştiri için :) sevgiler...

    damak tadı, çok teşekkür ederim güzel sözlerine :) lama benim ortak olur, aynı zamanda da akraba çıktık :P ben de severim onu :) başlık konusunda da söz vermeyim, çünkü şu aralar işlerim çok yoğun. bir projeye başladım. kusura bakmazsın umarım. sevgiler...

  1. Blogger bujene said:

    bir anne, teşekkür ederim güzel sözlerin için ;) logoyu tabi ki kullanabilirsin. ben de bulamamıştım. sitenin kendisinden aldığım görüntülerle yaptım. isteyen herkes kullanabilir ;) sevgiler...

    burçin'in denemeleri, çok teşekkür ederim :) beğenmene çok sevindim, sevgiler... biraz geç oldu kusura bakma, mail atarım tabi ki :) sevgiler..

    pasta cafe, çok teşekkür ederim :)

    rabia teşekkür ederim, şu aralar bir projeye başladım, kusura bakmazsın umarım. inan bloga da koyacak çizim bile yapamayabilirim. sana birkaç bilgi verebilirim yalnız ;) ben çizimlerimi toonboom programında, tablet kullanarak yapıyorum. ama tabi photoshop, paint gibi programlarda da çizim yapılabilinir. çizim yapmayacağım, kolaj yapabilirim dersen, photoshop programını kullanmanı öneririm ;) kolaj için çok rahattır. ama biraz tecrübe gerektirir tabi. etrafta pshop bilen birileri varsa yardım isteyebilirsin ;) sevgiler çokca...

  1. Anonymous Adsız said:

    Herkes aynı şeyi yazmış ben de aynısını yazmayayım şimdi aynısı olacak gerçi yine ama en azından farklı dilde yazmak istiyorum PERFECT! =)

yorum yaz


Free Hit Counter